Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babel schreef:Ik twijfel niet aan het kind hoor, maar ik heb zelf nog nooit een pistool in mijn handen gehad en had dus altijd om een of andere reden het idee gehad dat het kracht kost een trekker over te halen.
Dus dan maar een domme vraag, ik geloof in ieder geval niet blindelings alles wat mij voorgeschoteld wordt.
IndianLady schreef:Ik snap niet waarom een aantal Bokkers aan het kind twijfelen:?
Welke idioot legt er nou een pistool binnen het handbereik van zijn kind? Juist de vader.
Dat het kind op de WII zat of je afvragen of het kind de kracht heeft om een pistool op te pakken en af te drukken (blijkbaar wel dus) zijn mijn inziens domme vragen/opmerkingen.
IndianLady schreef:Babel schreef:Ik twijfel niet aan het kind hoor, maar ik heb zelf nog nooit een pistool in mijn handen gehad en had dus altijd om een of andere reden het idee gehad dat het kracht kost een trekker over te halen.
Dus dan maar een domme vraag, ik geloof in ieder geval niet blindelings alles wat mij voorgeschoteld wordt.
Kind schiet zich volgens het bericht zelf dood, dus blijkbaar niet
Wat jullie allemaal doen is speculeren. Wat maakt het uit dat het kind stond te WII-en? wat voegt het aan jezelf toe als je dit zou weten?
Het is een zeer tragisch ongeval. En ik hoop dat de vader zijn pistool wegdoet na dit.
_Veronique_ schreef:Trouwens..een kind van 3 aan de wii?
IndianLady schreef:Babel schreef:Ik twijfel niet aan het kind hoor, maar ik heb zelf nog nooit een pistool in mijn handen gehad en had dus altijd om een of andere reden het idee gehad dat het kracht kost een trekker over te halen.
Kind schiet zich volgens het bericht zelf dood, dus blijkbaar niet
Wat jullie allemaal doen is speculeren. Wat maakt het uit dat het kind stond te WII-en? wat voegt het aan jezelf toe als je dit zou weten?
Het is een zeer tragisch ongeval. En ik hoop dat de vader zijn pistool wegdoet na dit.
annehoe schreef:_Veronique_ schreef:Trouwens..een kind van 3 aan de wii?
ik dacht meer een kind van 3 en een schiet spel?
leeftijdsgrens kennen ze volgens mij in Amerika ook.... en je moet wel erg slim zijn
als 3 jarige om dat goed te snappen en uitvoeren...
en volgens mij als je zo in de ban bent van een spel (op 3 jarige leeftijd)
dan moet je meestal op de tv richten en niet op jezelf...
annehoe schreef:_Veronique_ schreef:Trouwens..een kind van 3 aan de wii?
ik dacht meer een kind van 3 en een schiet spel?
leeftijdsgrens kennen ze volgens mij in Amerika ook.... en je moet wel erg slim zijn
als 3 jarige om dat goed te snappen en uitvoeren...
en volgens mij als je zo in de ban bent van een spel (op 3 jarige leeftijd)
dan moet je meestal op de tv richten en niet op jezelf...
annehoe schreef:http://i.fokzine.net/upload/100309_1740 ... _large.jpg
wii-controler en een geweer..
Ik zie te weinig verschil