Waar ergeren jullie je op straat aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:23

Die K*t kinders die zowat over hun tenen gereden worden door de bus omdat ze helemaal aan het randje staan. en dan met de bus meelopen(tegen de deur van de bus zowat) tot ie stilstaan en dan iedereen opzij duwen omdat ze een plaatsje willen hebben en dat je helemaal geplet tegen een of andere engerd!

DAAR ERGER IK ME ECHT VRESELIJK AAN. Als ik er aan denk wordt ik al weer boos en saggo!
Laatst bijgewerkt door anais96 op 06-03-10 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:24

Poeh...het eerste wat me te binnen schiet zijn:

- LOSLOPENDE HONDEN (echt een bloedhekel aan).
- mensen die wat voor je liggen te treuzelen en je voor de voeten blijven lopen.

femmiel

Re: Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:27

mensen die in ieder woord wat ze uitspreken 10x het woord k*nker en m*ngool zeggen :\
Mensen die in de gang op school zijn aan het treuzelen,en niet weten waar ze heen gaan links of rechts..? nee toch mer rechtdoor :')

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:27

Sabinee__ schreef:
Mensen die op straat spugen terwijl je naast je zitten in t bushokje. Wálgelijk, kan dan spontaan over mn nek gaan.

Dat is precies wat ik wilde zeggen.
Of van die jongens die voor je fietsen en dan om 'stoer te doen' even naast zich op de stoep spugen. Bah :r
Of mensen in de bus die keihard een telefoongesprek aan het voeren zijn.
Of kinderen die zichzelf cool schijnen te vinden als ze met keiharde muziek over straat gaan.
Of mensen die hun hondendrollen niet opruimen.
Of mensen die afval op de grond gooien

Ja ik erger me nogal snel :')

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:44

Aan kinderen van een jaar of 14 die menen heel stoer te zijn en dan de hele bus bij elkaar schreeuwen of gillen. :x

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:48

stefan3 schreef:
aan mensen die zich heel de dag lopen te ergeren over van alles.

die is goed _O-

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:06

stefan3 schreef:
aan mensen die zich heel de dag lopen te ergeren over van alles.

Haha dat was precies wat ik dacht! :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:08

ik erger me aan hard voorbij rijdende auto's!!!
Zo vreselijk aso als ze met 100 voorbij komen terwijl maar 50 kmh mag!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:20

Ik erger mij als aan van die kinders die geen manieren hebben en scheldwoorden in het rond gooien.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:07

Mensen die hun hond in andermans (of mijn :() tuin laten plassen :\

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:21

Ik erger me niet zo heel snel, maar waar ik me 's ochtends vroeg ontzettend aan kan ergeren, zijn scholieren die altijd maar denken dat zij voorrang hebben. Ze stoppen niet voor verkeer van rechts, ze stoppen niet voor haaientanden en iedereen moet maar uitwijken. :(

Als ik naar mijn werk moet, moet ik door een tunneltje. De fietsers die er uit komen, moeten voorrang verlenen, maar denk maar niet dat die scholieren dat doen. Soms moet ik gewoon een paar minuten wachten totdat ik er eindelijk eens doorheen kan en als ik gewoon doorfiets, word ik nog bijna van mijn sokken gereden ook.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:25

Als je door de winkelstraat loopt en achter je lopen een paar trutjes die druk aan het fluisteren zijn over je.

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:30

- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...
- Mensen die in het bos hun hond los laten en hem vervolgens niet onder controle hebben. Mijn pony is er bang voor...
- Mensen die naast je willen zitten in de bus en vervolgens op je tas gaan zitten voordat je hem weg hebt kunnen halen.
Laatst bijgewerkt door Sabine_Duco op 08-03-10 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:31

Sabine_Duco schreef:
- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...

of jij :+

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:32

ikdoemaarwat schreef:
Sabine_Duco schreef:

of jij :+

Moet ik op de weg gaan staan dan? ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:35

nee de andere hoek van de bushalte :+

maar ligt eraan wie er later aan komt lopen toch?
en anders even vragen of diegene even een stapje opzij wilt doen zodat het niet in jouw gezicht waait

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:36

Vandaag zat ik in de bus en er was een auto met 2 jongens erin van een jaar of 20 en die schoten op nog geen 5 meter afstand recht voor de bus..

Bus vol op de rem natuurlijk en iedereen vliegt naar voren :')
Dáár erger ik mij dus aan,, normaal zie ik niet wie of wat er in de auto zit, maar die auto kwam zo dichtbij dat ik het dus WEL zag..

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:01

ikdoemaarwat schreef:
nee de andere hoek van de bushalte :+

maar ligt eraan wie er later aan komt lopen toch?
en anders even vragen of diegene even een stapje opzij wilt doen zodat het niet in jouw gezicht waait

Ja maar ik vind dat je er wel aan kunt denken dat er nog andere mensen zijn die niet zo gecharmeerd zijn van die stinkrook. :7

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:05

zo een persoon staat al buiten, wat wil je nou nog meer.....
je kan moeilijk die persoon gaan verplichten om aan de overkant van de straat te gaan staan
ik vind veel mensen ook walgelijk stinken,maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ze een eind verderop moeten staan? ;) :Y)

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:07

Ja, maar een bushalte is wel een soort openbare plek toch? Waar er dus rekening gehouden kan/moet worden met anderen? Vind ik dan.

Ik verplicht diegene ook nergens toe, behalve even te kijken van welke kant de wind komt. ;)

Maar ja dat is waar ik mij aan 'erger' hihi.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:10

hangjeugd!!!!!! zeer hatelijk,
en mensen die in de super het karretje midden op het pad laten staan!!!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:10

Mensen die bovenaan een roltrap stil gaan staan. Het liefste op een flink vol station, waar iedereen vanaf het perron met de roltrap naar boven gaat.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:11

Sabine_Duco schreef:
- Mensen die in het bos hun hond los laten en hem vervolgens niet onder controle hebben. Mijn pony is er bang voor...
- Mensen die naast je willen zitten in de bus en vervolgens op je tas gaan zitten voordat je hem weg hebt kunnen halen.

ik erger me juist aan mensen die hun schooltas op de stoel neer zetten zodat ik niet kan gaan zitten!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:38

ikdoemaarwat schreef:
zo een persoon staat al buiten, wat wil je nou nog meer.....
je kan moeilijk die persoon gaan verplichten om aan de overkant van de straat te gaan staan
ik vind veel mensen ook walgelijk stinken,maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ze een eind verderop moeten staan? ;) :Y)

idd, dat gezever over roken altijd, ik rook ook niet, maar als een ander dat wel doet maakt me dat echt geen hol uit. Liever rook in mn gezicht dan iemand met een stinkende zweetlucht omdat die te lam is om deo te gebruiken :=

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:06

* aan mensen en dan vooral jeugd als je ze inhaalt of tegemoet komt rijden je wel even van je scooter al willen schoppen en scheldwoorden gebruiken ( wat heb je er aan )
* aan mensen in de supermarkt en in de stad, niet doorlopen maar wel hopen als je ze tegemoet loopt dat ik aan de kant ga nou mooi niet ik loop gewoon door .
* aan fietsers die niet rechts of links kijken en verwachten dat ik maar op stop terwijl ik voorrang heb
* en aan associale autorijders, ik heb een brommobiel en ja ik kan me voorstellen dat ik te langzaam ga voor een ander maar er zijn mensen die hele rare dingen gaan doen om mij in te kunnen halen ( dan denk ik rijd een kwartier eerder aan hoef je ook niet te haasten ).
zulke mensen denken volgens mij ook dat ze onsterfelijk zijn