Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabinee__ schreef:Mensen die op straat spugen terwijl je naast je zitten in t bushokje. Wálgelijk, kan dan spontaan over mn nek gaan.
ikdoemaarwat schreef:Sabine_Duco schreef:- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...
of jij
ikdoemaarwat schreef:nee de andere hoek van de bushalte
maar ligt eraan wie er later aan komt lopen toch?
en anders even vragen of diegene even een stapje opzij wilt doen zodat het niet in jouw gezicht waait
Sabine_Duco schreef:- Kinderen die op school (opeens) stil gaan staan voor of op de trap of de ingang van het lokaal terwijl het heel druk is.
- Mensen die bij de bushalte roken precies zo dat alles in je gezicht waait. Ze gaan dan op de verkeerde hoek staan...
- Mensen die in het bos hun hond los laten en hem vervolgens niet onder controle hebben. Mijn pony is er bang voor...
- Mensen die naast je willen zitten in de bus en vervolgens op je tas gaan zitten voordat je hem weg hebt kunnen halen.
ikdoemaarwat schreef:zo een persoon staat al buiten, wat wil je nou nog meer.....
je kan moeilijk die persoon gaan verplichten om aan de overkant van de straat te gaan staan
ik vind veel mensen ook walgelijk stinken,maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ze een eind verderop moeten staan?![]()