Joran van der Sloot bekent opnieuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

Re: Joran van der Sloot bekent opnieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:28

Hij zorgt er juist voor dat niemand hem meer gaat geloven en hij vervolgens straks nog de echte verklaring doet ook. En niemand die het dan meer na gaat trekken omdat het dat waarschijnlijk toch gelogen zal zijn .

Wyah_Rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:31

Ik vind het maar een apart geval. Net zoals jelledaantje ook zegt: Zijn geloofwaardigheid is helemaal verdwenen. Hoeveel leugens heeft hij wel niet opgehangen?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:35

Ik zou bijna denken dat hij een acteur is die om de zoveel tijd ingehuurd wordt om het Nederlandse publiek bezig te houden.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:40

Ik word echt zo moe van die gast he, pfff en weer komt zijn kop op de tv, is ie volgens mij alleen maar blij mee :\ ik geloof helemaal geen woord meer van die gast.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:43

Ik snap deze jongen niet.. :\

Hoe kan hij de ouders van Nathalee dit aan doen? Hoe verschrikkelijk moet het wel niet zijn om niet te weten wat er met je dochter gebeurt is en waar ze is..

Hij blijft zelf ook maar het nieuws opzoeken, doet een verklaring hier, doet een verklaring daar..

Geloofwaardigheid heeft deze jongen allang niet meer.. :n

Ik zelf ben er heilig van overtuigd dat hij haar iets heeft aangedaan en dat er in zijn verklaringen wel een kern van waarheid zal zitten. Maar wat is de waarheid?

Deze jongen heeft goede begeleiding en hulp nodig.. Je kan mij niet vertellen dat hij volledig bij zijn gezonde verstand is.. :x

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:44

Hoe erg moet dit elke keer weer zijn voor de ouders van Natalee :\

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:45

Joran zou echt een tripje naar de plaatselijke psychiatrie moeten krijgen. Dat er wat dingen uitkomen zou me niet verbazen.

Je bent onschuldig voor de wet, maar niet perse onschuldig dat is wel een klein verschil vind ik :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 27-02-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:46

Nee.. Deze jongen heeft echt ergens een verkeerde afslag genomen in zijn bovenkamer.. Kan niet anders.. :=

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:48

MariekeB schreef:
friendly schreef:
Ja maar jezelf in je eigen kots gooien is toch wat anders dan moord/doodslag of whatever het ook was.

Dit is smaad. Joran heeft niemand vermoord totdat er iets bewezen is.
Joran is behoorlijk ontspoord maar hij heeft niet iemand vermoord.

Stel je bent niet helemaal goed bij je hoofd, en je wordt achtervolgd, bespioneerd, misleid, uit je tent gelokt etc etc ... wordt het dan beter. Nee . Zelfs een normaal mens zou gek worden met wat er met Joran gebeurd.

Heel eng ventje absoluut, maar onschuldig aan moord totdat er iets bewezen is

Hij heeft het nu toch zelf al 2 keer bekend, wat is er dan smaad aan?? En als hij het al 2x bekend heeft, heeft hij dus wel iemand vermoord. Ik snap echt niet dat er nu nog mensen zijn die sympathie voor dit figuur kunnen opbrengen, van mij mogen ze hem serieus van de hoogste brug af gooien. Hij werd pas achtervolgd, bespied en dergelijke nadat hij zichzelf ernstig verdacht maakte, en hij is niet uit de tent gelokt, hij heeft zelf zijn grote mond open getrokken tegen die ene gast.
Nee hoor hij heeft in mijn ogen alles aan zichzelf te danken.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:48

MariekeB schreef:
friendly schreef:
Ja maar jezelf in je eigen kots gooien is toch wat anders dan moord/doodslag of whatever het ook was.

Stel je bent niet helemaal goed bij je hoofd, en je wordt achtervolgd, bespioneerd, misleid, uit je tent gelokt etc etc ... wordt het dan beter. Nee . Zelfs een normaal mens zou gek worden met wat er met Joran gebeurd.

ik heb medelijden met joran, dat je zo ontspoord bent dat je alles bij elkaar liegt,
je niet eens het fatsoen op kan brengen om als je toch zo onschuldig bent om dan de politie te bellen als een meisje
ineens niet goed word.

en idd het media circus eromheen doet het allemaal ook geen goed.
ik vind het ook zeer sneu voor natalee haar moeder op de manier hoe joran
bij peter r de vries verteld over haar.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:21

MariekeB schreef:
friendly schreef:

Hoezo? Ik zeg niets meer dan een ander en daarbij...Ik zeg zeg moord/doodslag OF whatever het ook was. Dat ie er iets mee te maken heeft is allang duidelijk dus ik zeg NIETS raars.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:33

Juridisch gezien is dat dus niet zo friendly..onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is! Ben het helemaal met je eens hoor en denk ook dat hij vuile handen heeft maar zo lang er geen bewijs is mag je hem niet aanwijzen (helaas)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:58

Jeanine84 schreef:
Juridisch gezien is dat dus niet zo friendly..onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is! Ben het helemaal met je eens hoor en denk ook dat hij vuile handen heeft maar zo lang er geen bewijs is mag je hem niet aanwijzen (helaas)

Dat is niet helaas, dat is maar goed ook. Want zoals je vast weet komen er nog steeds onschuldige mensen in de gevangenis, die soms jaren vastzitten voor iets wat ze niet gedaan hebben.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:22

Toch denk ik dat merendeel in Nederland er wel van overtuigd is dat meneertje van der Sloot er wel degelijk bij betrokken is. Hij heeft al meerdere keren bekend, alleen op wat voor manier het nu allemaal gegaan is blijft de vraag.....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:27

Het was een tijdje stil rond Joran,dus tijd om weer eens aandacht te krijgen en in de media te komen.
Hij moet toch wel aandacht blijven krijgen hoor.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:48

Die kerel spoort niet dat weten we allemaal, hij is niet voor niks verdacht. Geef iedereen groot gelijk, ik kan ook geen goed woordt vuil maken aan meneer van der Sloot.. Iedere keer als ik een baby bord zie hoop ik maar dat er geen Joran opstaat. Wordt al misselijk bij de gedachte wat er met dat arme meisje is gebeurd :(:)

Hij mag dan ziek zijn , beter worden wil hij blijkbaar niet ?

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er ooit nog een keer bewijs komt met betreft de zaak Holoway.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:53

Moderatoropmerking:
Dit topic is weer geopend, er kan dus verder worden gesproken over dit onderwerp. Wel zijn alle (off-topic) berichten mbt doodverwensingen, vrijheid van meningsuiting en aangiftes verwijderd. Daarom het vriendelijke doch zeer dringende verzoek om niet meer off-topic te gaan en op je wijze van reageren te letten vanaf heden.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:57

Iemand het interview bekeken. Ik vond het wel apart dat sommige stukken gewoon direct ontkracht werden door die vent met zijn leugendetector. Daarbij heeft het erg lang geduurt voordat de aflevering werd uitgezonden. Aangezien het interview in augustus 2009 is opgenomen. Waarschijnlijk wilde rtl eersst alles natrekken.

Als deze jongen echt zo graag wil meewerken, dan ging hij naar Aruba, wees hij aan waar het lijk ligt en nam hij de consequenties van de afgelopen jaren opzich. Maar daar is hij helaas nog niet mans genoeg voor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:59

Ja, ik heb het gekeken. Ik vond het een groot schaamteloos toneelspel.
Hoe hij die tranen er met moeite uit zat te persen.. ik kreeg er plaatsvervangende schaamte van.
en dat gedoe bij de leugendetector.. tuurlijk kwam dat uit. Ik snap niet dat ie anders had verwacht..
Hij heeft hier ook flink betaald voor gekregen, dus gewoon een groot toneelspel.
Heel jammer, maar vooral erg pijnlijk naar de ouders van Nathalie toe..

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:16

Ik word hier zo moe van. Elke keer dat gedoe om deze jongen.
Wat is nu de bedoeling rondom dit hele toneelspel, het lijkt meer media G**lheid dan dat het een moordzaak is.
Ze mogen wel iets meer respect tonen voor de ouders van nathalie, wat moet het voor hun verschrikkelijk zijn om hier telkens weer mee geconfronteerd te worden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:41

Wat was dat dan met de leugendetector of heb ik er helemaal overgelezen?

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:47

ik heb een beetje uit het boek een conclussie getrokken, ik denk dat het miss wel een ongeluk is geweest. maar dat zijn vader het "probleem" heeft laten verdwijnen. DAT denk ik, Jordan ga naar huis papa regelt het wel...

Dat die jongen knetter is klopt. maar dat is hij schijnbaar al jaaaaaaren ook voor deze gebeurtenis. Creep eerste klas, met sadistische trekjes.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:48

Ik heb het nog niet gezien, ik ga zometeen even terugkijken. Vind die gast maar ziek, en snap niet dat hij de hele wereld zo loopt te f*cken!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:50

Ik weet het niet, maar ik denk dat het laatste verhaal van Joran voor het grootste gedeelte wel klopt.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:53

randie schreef:
ik heb een beetje uit het boek een conclussie getrokken, ik denk dat het miss wel een ongeluk is geweest. maar dat zijn vader het "probleem" heeft laten verdwijnen. DAT denk ik, Jordan ga naar huis papa regelt het wel...

Ben ik nu gek.. Zijn vader is toch overleden??

Ik heb en stukje gekeken maar irriteerde me zo erg aan die vreselijke Jaap dat ik gezapt hebt.

Joran.. een zielig gevalletje.. Ik hoop dat de waarheid ooit boven tafel komt.