Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Regallie schreef:Ik zat echt met tranen in mijn ogen voor de tv. Wat eeuwig zonde en wat verschrikkelijk knap dat Kramer daarna nog even voor de camera verscheen. Wat een verdriet heeft die jongen.
*Ik wil je wel ff troosten*![]()
Een fout is snel gemaakt, dat mag duidelijk zijn, al was dit een hele dure fout van Kempers en hij beseft dat maar al te goed. Maar ik vind niet dat je alle schuld op hem kunt afschuiven, Sven was er namelijk zelf ook bij.
Hopelijk krijgt hij over vier jaar nog een kans.
Laat het duidelijk zijn dat hij (afgezien van deze verkeerde wissel) toch absoluut de beste was/is.
Grobegni schreef:Er zijn ergere dingen in het leven, al zal Sven dat nu nog niet beseffen.
Karin schreef:Grobegni schreef:Er zijn ergere dingen in het leven, al zal Sven dat nu nog niet beseffen.
Dat klopt, er is niemand dood en hij krijgt gewoon morgen weer te eten.
Maar voor een topsporter is die gouden medaille wel iets waar je jarenlang hard naartoe werkt. 'Jammer dat het zo is gelopen' is dan wel een groot eufemisme.
fokfanaat schreef:het feit at kemkers niet voor de tv komt zegt ook al gfenoeg dat hij fout zat.
fokfanaat schreef:het feit at kemkers niet voor de tv komt zegt ook al gfenoeg dat hij fout zat.