AaronYve schreef:Ik hoorde in Thailand. Dat zei Moskovitsch gisteren iig
Hij zoekt de plekken wel op he...
pfff..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ach weetje...
Voor dit hele gedoe.. was Joran best n aardige jongen..
ik snap niet dat iemand zo kan omslaan
mltex schreef:Als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij een klein bang jongetje is, dat toendertijd in paniek een hele stomme beslissing heeft gemaakt, maar dat maakt hem geen moordenaar.
En dat hele gedoe met dat undercover, ach mannen onder elkaar, testosteron, grootspraak e.d... veranderd mijn mening niet. Maakt het alleen maar sterker: hij heeft gehandeld in paniek/angst in de veronderstelling dat ze al dood was, dat maakt hem geen koelbloedige moordenaar....
chocobroodje schreef:Leanee schreef:
Zij zal het vast ook ongemakkelijk hebben gehad, maar er is nog niet eens zeker of hij haar wel heeft vermoord. Ik ga er zelf vanuit dat ie wel met de verdwijning te maken heeft maar misschien is ze wel bezweken aan de partij alcohol/drugs die zij heeft gehad..
Normale mensen roepen om hulp, hij heeft haar lijk laten verdwijnen....... Zit wel een subtiel verschil in. Die knul is gestoord en nu zijn vader dood is heeft Joran een groot probleem vermoed ik. Zijn vader was ook geen zuivere koffie hoor.
chocobroodje schreef:Het spijt me maar pak hem maar op hoor. Dan kan hij daarna onder begeleiding en in de boeien naar de begrafenis. Ik zou niet weten waarom hij op z'n gemakje even afscheid zou mogen nemen, dat konden de ouders van zijn slachtoffer ook niet.....
natascha44 schreef:En wij mogen niet "slecht zijn"? whuhaha.. en Joran wel zeker
natascha44 schreef:Nou sorry hoor, met het nederlandse rechtssysteem is zeker alles goed?!?!?
En Joran volledig onschuldig? laat me niet lachen, als je zo kunt doen (mbt Nathalee) en je kunt in Thailand vrouwen handelen??
Nee dan is hij imo nix niet onschuldig, gewoon opknuppen die vent!!
(maar dit is hoe ik het zie, dit kan voor iedereen anders zijn en het is niet mijn bedoeling met mijn uitspraken iemand die er niets mee te maken heeft,er mee te kwetsen)
natascha44 schreef:Nou sorry hoor, met het nederlandse rechtssysteem is zeker alles goed?!?!?
En Joran volledig onschuldig? laat me niet lachen, als je zo kunt doen (mbt Nathalee) en je kunt in Thailand vrouwen handelen??
(maar dit is hoe ik het zie, dit kan voor iedereen anders zijn en het is niet mijn bedoeling met mijn uitspraken iemand die er niets mee te maken heeft,er mee te kwetsen)
Jolliegirl schreef:stefan3 schreef:Gewoon laten gaan naar zijn pa. Zolang hij mensen opzoekt die toch al dood zijn kan er ook weinig mis gaan
Wat vind ik dit een walgelijke opmerking!
Lovely schreef:Maar, waar willen jullie hem nu allemaal zo graag voor oppakken?