Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik snap al niet dat iemand in de baas zijn tijd een frietje gaat halen, laat staan fout parkeren
WillemYntJee schreef:Nee ik vind niet dat ijs eten daar bij hoort, neem een fles water mee werkt ook prima hoor. En t gebeurt nog net geen 1 x per week dat ze voor de deur staan he! Niet altijd dezelfde mensen maar wel regelmatig.
Bovendien als je zo graag een ijsje wilt, neem dan een koelbox mee en stop dr gewoon wat supermarktijs in.
Michael1104 schreef:smokey17 schreef:Nou die mening deel ik absoluut niet.
JUIST omdat ze mensenlevens redden vind ik dat ze meer rechten hebben tijdens hun dienst dan een gewone burger.
En dit geldt voor mij ook voor politie en brandweer.
als ik ernaast zou parkeren en ik kreeg wel een bon, zou ik echt uit mijn plaat gaan.
WillemYntJee schreef:Nee ik vind niet dat ijs eten daar bij hoort, neem een fles water mee werkt ook prima hoor. En t gebeurt nog net geen 1 x per week dat ze voor de deur staan he! Niet altijd dezelfde mensen maar wel regelmatig.
Bovendien als je zo graag een ijsje wilt, neem dan een koelbox mee en stop dr gewoon wat supermarktijs in.
Lia_ schreef:KiWiKo schreef:ik snap al niet dat iemand in de baas zijn tijd een frietje gaat halen, laat staan fout parkeren
Gisteren de hele dag in de kou met de pd-hond op Lauwersoog lopen zoeken naar een vermiste man...
...en dan zeker om 18:00 met een lege maag nog 2,5 uur naar huis rijden![]()
Ik ga dus rustig eten in de baas zijn tijd en lever de rekening ook nog eens in![]()
Sommige banen hebben nu eenmaal wat meer om het lijf dan simpel kantoorwerk van 09:00 tot 17:00
Michael1104 schreef:smokey17 schreef:
Nou die mening deel ik absoluut niet.
JUIST omdat ze mensenlevens redden vind ik dat ze meer rechten hebben tijdens hun dienst dan een gewone burger.
En dit geldt voor mij ook voor politie en brandweer.
als ik ernaast zou parkeren en ik kreeg wel een bon, zou ik echt uit mijn plaat gaan.
odetteke schreef:WillemYntJee schreef:Nee ik vind niet dat ijs eten daar bij hoort, neem een fles water mee werkt ook prima hoor. En t gebeurt nog net geen 1 x per week dat ze voor de deur staan he! Niet altijd dezelfde mensen maar wel regelmatig.
Elke week en niet altijd dezelfde mensen.... iedere medewerker 1x per maand dus, schande
Die mensen redden levens, staan hartmassages te geven, slagaderlijke bloedingen dicht te duwen, te beademen, zien mensen voor hun neus dood gaan..... gun ze gewoon dat patatje of dat lekkere ijshoortje. Zolang ze geen overlast veroorzaken door enorm onhandige parkeerplaatsen moeten we niet zo meuten en een beetje respect hebben voor deze harde werkers!
KiWiKo schreef:weet je als ik naar een spoedoproep moet omdat een van mijn clienten gevallen is bijvoorbeeld..........
dan is er echt no mercy voor mij hoornen dan mag ik m gewoon betalen.........
maargoed als mijn client weer in de stoel zit ........ met alle liefde
Zirano schreef:Ik vind dat het terecht is maar een goede waarschuwing hadden ze ook kunnen geven.
Ik ben diverse jaren ambulancemedewerkster geweest en ook wij gingen in diensttijd eten halen. Maar je moet nou eenmaal daar parkeren waar eht mag. Je mag toch ook niet zomaar even met de sirene aan naar huis rijden omdat je eten anders koud wordt.
Tuurlijik is het dat je vaak diensten draait waar je dus bijna geen pauze hebt, en het is nou eenmaal aanlokkelijk om de auto dan even fout te parkeren omdat je eten al besteld is. Maar wettelijk gezien mag het nou eenmaal niet. Dus balen als je de bon krijgt en top als je er weer tussendoor kunt glippen en hem kan ontlopen