Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik kan ook nooit tijdens de schoolvakanties op vakantie, gewoonweg omdat ik dan nodig ben op de werkvloer en ik mijn personeel niet de dupe wil laten zijn van het beleid van de BV Nederland.
houd dus feitelijk in dat ik en mijn dochter niet op vakantie kunnen..........
KiWiKo schreef:Nederland op zn smalst.......... weet je vroegah, vroegah konden zulke dingen gewoon.........
regeltjes, regeltjes, regeltjes, regeltjes........ allemaal regeltjes
ik kan ook nooit tijdens de schoolvakanties op vakantie, gewoonweg omdat ik dan nodig ben op de werkvloer en ik mijn personeel niet de dupe wil laten zijn van het beleid van de BV Nederland.
houd dus feitelijk in dat ik en mijn dochter niet op vakantie kunnen..........
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:Niet zonder accountantsverklaring slimmerik
Uiteraard... en terècht
KiWiKo schreef:@ Authentic......... ik weet al een paar jaar hoe het werkt hoorloop al iets langer mee
slimmerik schreef:De mensen die vroeger om een vloek en een scheet hun kinderen van school lieten verzuimen voor vakanties waren niet meer op 1 hand te tellen.... die hebben ervoor gezorgd dat dingen nu moeten gaan zoals ze gaan.
Typisch geval van de goeden onder de kwaden laten lijden.
En nodig op de werkvloer in vakantietijd? Dacht alleen dat dat is bij seizoensgebonden beroepen.
KiWiKo schreef:Teddy321 schreef:Alhoewel ik erg veel moeite had om de tekst van de TS te lezen, viel m'n mond open.
Maxima en Willem mogen hun kids zo maar meenemen naar Vancouver!!?
jaaaaa natuurlijk, die wel![]()
Xantaatje schreef:Tja ik begrijp dat het voor jullie een heel belangrijk iets is, maar regels ijn regels en als je zonder toestemming gaat kan je dat verwachten. De school moet melding ervan maken, alleen had de directeur dat wel moeten zeggen tegen je.
Besef wel als ze doit zouden toelaten er straks geen kind meer op school zit en iedereen toch lekker buiten de school vakanties weggaat
KiWiKo schreef:nee hoor, ik vond en vind dat niet.......
Citaat:leerlingen spijbelen en vallen uit omdat de ouders dat toestaan, IK zou dat niet toestaan........ maar ik wil wel graag met mijn kind op vakantie.
een week op vakantie is trouwens iets heel anders dan spijbelen of uitvallen......... maargoed ik kan dat verkeerd hebben
Xantaatje schreef:Dat ben ik met je eens, maar we vinden het allemaal lekkerder om zeker van de zomer wat minder te betalen en dus net even in de goed kopere periode te gaan, de controles op schiphol zijn er dan ook niet voor niets
Maar goed als je geen toestemming krijgt en je gaat toch (want daar gaat dit topic over) dan moet je ook op de blaren zitten
russel schreef:Moeilijk te lezen al die typefouten.
Maar mijn mening is dat je van te voren wist dat je zonder officiële toestemming je kind van school hebt gehouden en dat daar maatregelen tegen genomen worden. De controle is verscherpt en dat is een paar maanden in het nieuws geweest omdat er te soepel mee is omgegaan.
Crimineel ben je als je de wettelijke regels overtreedt, het is maar net hoe je daar zelf je draai aan geeft.
Regels gelden voor iedereen ook voor jouw en iedereen vind dat ze een geldige reden hebben, ook als mensen op vakantie willen en hun kind meenemen.
Vervelend wel dat je nog niets van je vader hebt gehoord, hij heeft dus geen internet aan boord. Hoop voor je dat alles oke is op zee.