Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:yep aan mensen die niet meer verder willen........... ik kan dat moeilijk als een misdaad zien![]()
mijn paard spuit ik ook af als die geen paardwaardig bestaan meer heeft, en de va werkt daaraan mee.........
ik snap niet dat mensen maar door moeten blijven leven.........
Betteke schreef:Een niet-reanimeren verklaring wordt over het algemeen heel serieus genomen. Dan is er in het geval van jouw opa een fout gemaakt. Bij mensen die terminaal zijn wordt altijd gevraagd wat het reanimatiebeleid is in geval van nood.
Mindim schreef:KiWiKo schreef:yep aan mensen die niet meer verder willen........... ik kan dat moeilijk als een misdaad zien![]()
mijn paard spuit ik ook af als die geen paardwaardig bestaan meer heeft, en de va werkt daaraan mee.........
ik snap niet dat mensen maar door moeten blijven leven.........
Ik weet alleen niet hoeveel mensen een arts kan euthaniseren eer hij er zelf mentaal gezien aan onder door gaat. Dat kan je niet van een ander verlangen, ook al is het dan geen misdaad.
Een paard euthaniseren of een mens vind ik ook een wezenlijk verschil voor de dienstdoende arts. Dat je dat als voorbeeld geeft als directeur van een thuiszorgorganisatie vind ik wat vreemd.
Ayasha, Aborteren en euthaniseren van een volwassene vind ik wel 2 verschillende dingen.