Mijn broertje heeft nog bij haar in de klas gezeten..die had dit ook niet verwacht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Degene die ze beschuldigd heeft, zal het ook niet in de koude kleren gaan zitten...... het lijkt me echt afschuwelijk om van zoiets beschuldigd te worden.
Yamcha schreef:Toekie schreef:Weet je wat nog zieker is, dat zij nu dus blijkbaar hulp krijgt en andere ECHTE slachtoffers maandenlang (zelfs langer dan een jaar) op een wachtlijst staan.![]()
Dat is zeker ziek.
Wat nog zieker is, is dat degene die zij beschuldigd heeft, waarschijnlijk niet eens hulp krijgt.
Lotus83 schreef:en dan kunnen mensen mij een zeur vinden maar ik ben veel in aanraking geweest met mensen met borderline en andere psychische aandoeningen en het is voor deze mensen vaak al moeilijk genoeg dat ze niet voor "vol" worden aangezien
Lynn_Nikita schreef:tjeszus moet er meteen een labeltje borderline opgeplakt worden
slaat nergens op, knap trouwens dat dit van 1 bericht al zo genoemd word, psychiaters hebben er meer tijd voor nodig, mss tijd voor een carriere switch??
Girl In The Mirror schreef:Wie heeft zij beschuldigd dan?
Waarschijnlijk heeft ze het verhaal vaag gelaten of dingen genoemd die bij niemand matchen. Ik kan nergens uit het topic opmaken dat zij daadwerkelijk iemand als schuldige heeft aangewezen of dat er mensen zijn opgepakt en verhoord.
Yamcha schreef:Even nieuwsgierig: waarom denk jij dat ze dit niet zomaar verzint?
Talisa schreef:Yoooo.
Ik zeg, huppa naar de psychiater. Arm kind![]()
Gevalletje borderline?
Ylana schreef:Mijn eerste reactie was direct kosten verhalen.
Maar toen dacht ik, hoe erg moet je in de knoop zitten om zo iets te kunnen verzinnen...?!?
Ik hoop dan ook maar dat ze geholpen kan worden.