Cherokee_ schreef:![]()
![]()
![]()
Waar heb jij last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Veel van de ouders die je daar ziet zijn gewoon mensen die zelf hun kapitaal hebben verdiend. Als zij gelukkig van worden door tonnen uit te geven aan een feest, waarom niet? Uit economisch oogpunt nog beter dan alles oppotten ook
tamaartjeee schreef:ik vind het wel een grappig programma, maar het is de ouders hun schuld. mijn ouders zeggen vaak van joh als je iets wilt ga je er maar voor werken, ik ben ook wel verwend maar ik krijg echt niet alles wat ik wil.
bij ons gaat het vooral voor bijvoorbeeld een kerstcadeau en verjaardagscadeau die soms wel een beetje aso is maar ik ben er blij mee ik ga niet lopen janken van 'IK WIL EEN GROTERE!!' ik ben eigenlijk altijd wel tevreden.
Nanne schreef:Vanillia schreef:Veel van de ouders die je daar ziet zijn gewoon mensen die zelf hun kapitaal hebben verdiend. Als zij gelukkig van worden door tonnen uit te geven aan een feest, waarom niet? Uit economisch oogpunt nog beter dan alles oppotten ook
Daar hebben ze uiteraard het volste recht toe, het is hun verdiende geld en dat mogen ze besteden zoals ze willen.
Ik vind het alleen jammer dat ze in dat proces hun kinderen verpesten. Deze kinderen hebben geen normaal beeld van de wereld en leven imo in een fantasiewereld. Dat vind ik triest, ik vraag mezelf ook af wat er van deze kinderen moet komen als ze op een leeftijd raken om een eigen leven te beginnen.. Worden ze dan ook nog onderhouden aan alle kanten door papa en mama of niet?
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ze zichzelf niet zouden redden in de huidige maatschappij.
Menino schreef:ik denk dat die kinderen het vaak beter doen dan kinderen uit een ' zwak ' milieu....