'Sweet 16' asociaal of niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:04

Cherokee_ schreef:
:( :( :( :(

Waar heb jij last van? :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:05

Anthea schreef:
Cherokee_ schreef:

Ze mag geen BMW erbij. :Y)

Anouk_M

Echt een heerlijk programma, allemaal verwende tuthola's die zich alleen maar druk maken om uiterlijke schijn en bewondering afkopen.. Ze voelen zich beroemd zonder ooit iets gepresteerd te hebben := Dan heb ik het toch maar goed met echte vrienden en paardrijden in m'n oude kleren *D
Maar kom op zeg, ik vind het serieus zielig voor die meiden. Want geld maakt echt niet gelukkig hoor, tis gwn te triest voor woorden. Maar dat maakt het wel leuk om te kijken! Hadden jullie ook die uitzending gezien van die meid die een zebra x paard kreeg? Erg grappig, ze durfte er nieteens in de buurt te komen, maar wel hebben hebben hebben!

Nanne

Anthea schreef:
Cherokee_ schreef:

Beyonce zat vol geboekt.. _O-

SteffiiY

Re: 'Sweet 16' asociaal of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:06

Ik heb het idee dat het programma in elkaar is gezet, oftewel die tutjes krijgen die spullen niet.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:06

Veel van de ouders die je daar ziet zijn gewoon mensen die zelf hun kapitaal hebben verdiend. Als zij gelukkig van worden door tonnen uit te geven aan een feest, waarom niet? Uit economisch oogpunt nog beter dan alles oppotten ook :=

simone_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:08

SteffiiY schreef:
Ik heb het idee dat het programma in elkaar is gezet, oftewel die tutjes krijgen die spullen niet.

Dat gevoel krijg ik ook vaak ja! Maar dat heb ik wel vaker met programma's op mtv...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:09

Vanillia schreef:
Veel van de ouders die je daar ziet zijn gewoon mensen die zelf hun kapitaal hebben verdiend. Als zij gelukkig van worden door tonnen uit te geven aan een feest, waarom niet? Uit economisch oogpunt nog beter dan alles oppotten ook :=

Daar hebben ze uiteraard het volste recht toe, het is hun verdiende geld en dat mogen ze besteden zoals ze willen.

Ik vind het alleen jammer dat ze in dat proces hun kinderen verpesten. Deze kinderen hebben geen normaal beeld van de wereld en leven imo in een fantasiewereld. Dat vind ik triest, ik vraag mezelf ook af wat er van deze kinderen moet komen als ze op een leeftijd raken om een eigen leven te beginnen.. Worden ze dan ook nog onderhouden aan alle kanten door papa en mama of niet?

Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ze zichzelf niet zouden redden in de huidige maatschappij.

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:10

ik vind het wel een grappig programma, maar het is de ouders hun schuld. mijn ouders zeggen vaak van joh als je iets wilt ga je er maar voor werken, ik ben ook wel verwend maar ik krijg echt niet alles wat ik wil.

bij ons gaat het vooral voor bijvoorbeeld een kerstcadeau en verjaardagscadeau die soms wel een beetje aso is maar ik ben er blij mee ik ga niet lopen janken van 'IK WIL EEN GROTERE!!' ik ben eigenlijk altijd wel tevreden.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:12

tamaartjeee schreef:
ik vind het wel een grappig programma, maar het is de ouders hun schuld. mijn ouders zeggen vaak van joh als je iets wilt ga je er maar voor werken, ik ben ook wel verwend maar ik krijg echt niet alles wat ik wil.

bij ons gaat het vooral voor bijvoorbeeld een kerstcadeau en verjaardagscadeau die soms wel een beetje aso is maar ik ben er blij mee ik ga niet lopen janken van 'IK WIL EEN GROTERE!!' ik ben eigenlijk altijd wel tevreden.

Mijn broertje heeft vroeger dus heel erg gehad dat hij ging vragen wat zijn verjaardags/kerstcadeau had gekost en wat het mijne had gekost.. Ik mocht niks duurders krijgen dan hem.. :\

Volgens mij zijn mijn ouders bij hem toch wel de fout in gegaan.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:13

Oh nou dat is hier toch ook echt zo hoor.. :P Ik vind het niet tof als mijn zus een veel duurder cadeau krijgt ofzo. En dat gebeurd dan ook niet. :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:15

Het gebeurd bij ons ook niet, tenminste het is geen honderden euro's duurder dan wat de ander krijgt. ;)

Maar toen ik mijn eerste paard kreeg.. Noh.. Toen was meneer des duivels.. Weet je wel wat een paard kost? Toen hebben ze hem maar een prof. voetbaldoel gegeven.. :roll:

J_C_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:21

Ik vind het best erg dat zulke programma's te zien zijn en zo populair zijn in een tijd dat er elke 30 seconden iemand op aarde sterft aan HONGER.
Niet dat we daarom maar met z'n allen alleen naar depressieve tv-spots moeten gaan kijken, maar dit vind ik absurd.
Natuurlijk is het entertainment, maar imo wel heel dom. veel ouders zie je de plank compleet misgeslagen hebben met de opvoeding.
Want een hele goede baan van pa hoeft nog geen verwende sweet16-meisjes op te leveren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:32

Nanne schreef:
Vanillia schreef:

Daar hebben ze uiteraard het volste recht toe, het is hun verdiende geld en dat mogen ze besteden zoals ze willen.

Ik vind het alleen jammer dat ze in dat proces hun kinderen verpesten. Deze kinderen hebben geen normaal beeld van de wereld en leven imo in een fantasiewereld. Dat vind ik triest, ik vraag mezelf ook af wat er van deze kinderen moet komen als ze op een leeftijd raken om een eigen leven te beginnen.. Worden ze dan ook nog onderhouden aan alle kanten door papa en mama of niet?

Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ze zichzelf niet zouden redden in de huidige maatschappij.

ik denk dat die kinderen het vaak beter doen dan kinderen uit een ' zwak ' milieu....

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:34

ik vind het heerlijk om naar te kijken .. alleen gedragen de meeste pubers zich in dat programme idd erg respectloos !!

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:43

Haha ja MTV`s my super sweet sixteen, wat kun je daar voor zinnigs over zeggen..? Nou niks :D
Gewoon een leedvermaak programma over kindjes die verpest zijn voor het leven.. T is gewoon dom, nutteloos tijdverdrijf ach ja kan me daar niet heel erg druk over maken.

Menino schreef:
ik denk dat die kinderen het vaak beter doen dan kinderen uit een ' zwak ' milieu....

zo dat vind ik nogal wat.. en wat versta je precies onder 'zwak' dan?
Want als ik 'zwak' lees in de context van het topic zou ik bijna kunnen concluderen dat je arm (minder bedeeld of gemiddeld inkomen?) synoniem ziet aan 'zwak'..
Vind het nogal een kort-door-de-bocht uitspraak en ben benieuwd naar de argumentatie.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 01:56

Ik vind het een heerlijk erger je dood" programma. Wat een ongelovelijk domme mensen zijn er toch op deze wereld.
"Papa, ik wil die nieuwste Mercedes Cabrio voor mijn 16e.
"Maar je hebt geen rijbewijs, en je bent pas 16 (UK)??"
"Maar ik wil hem toch, aah toe, anders krijg ik een woede uitbarsting"
"Okee liefje, dan krijg je hem toch"

8)7

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 02:19

Hier in Nederland heb je dat soort kinderen ook hoor. Moest eens een paar liften aanleggen in een huis met 4 verdiepingen, van de garage naar de keuken en eentje van de garage naar de woonkamer. Zoon van 8 jaar was net jarig geweest en had z'n net nieuw gekregen Bang & Olufssen stereoinstallatie, een van de duurste toen verkrijgbaar, net uit het raam gesmeten omdat ie een kart wilde... Papa zegt: "sorry jongen, we gaan morgen een mooie kart voor jou uitzoeken".

Of het snertkind dat z'n net nieuw gekregen Porsche tegen een boom parkeert omdat een Porsche een "sloeberwagen" is en hij liever een Lamborghini had. Mocht ie ook de week daarop uitzoeken... Beide gewoon in Nederland.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 03:15

Ik vind het wel een grappig progamma, alleen geloof ik gewoon niet dat het echt is.

Ik denk dat die mensen best veel geld hebben, alleen dat mtv ook wel een deel betaald. Ik bedoel wie gaat zich nou laten filmen met zo'n karakter. haha.
Als de helft van mijn feest betaald wordt en ze willen dit zien op tv, nou dan doe ik ook wel even zo hoor.:+

Ik denk/na ik hoop af en toe meer, dat het allemaal gespeelt is, ze der goed geld voor krijgen.. De optredens niet betaald worden, aangezien ze super veel gratis reclame maken en het wordt ook nog is 100x herhaald.

Ik weet zeker dat zulke kinderen bestaan, maar dit zijn ze gewent. Kwalijk kan je ze het niet nemen. Als het altijd geaccepteerd wordt door je ouders, natuurlijk gaan ze dan zo doen.

Walgelijk maar ach, ben blij dat ik niet zo ben.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:53

Ik heb het ook wel eens gezien en mijn mond valt echt wagenwijd open.
Wat een brutale wezens zeg :oo
ik kan het niet anders omschrijven. Die kinderen zijn echt niet te genieten als het niet naar hun zin is.. bah zeg

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:00

ik vind het een afgrijslijk programma heb het 1 of 2 jaar gelden een paar keer gezien

verschrikkelijk kindje stampt op de grond omdat ze het niet krijgt maar pappie en mammie zorgen er wel voor dat ze het krijgt

en het is indd overgewaait naar NL
maar niet in z'n erge vorm maargoed ook die zijn er in NL....

zo ken ik een meid die een masseratie van pappie heeft gekregen
of hoe je het ook typt weet niet hoe je die dure woorden typt
kind is paar maandjes 18 heeft rijbewijsse en krijgt een bak van peippie die nog meer waard is als mijn inboeddel bijelkaar

ik zou het punt 1 al niet willen want zij heeft ook heel veel ''nep'' vrienden enz
ik heb lieve vrienden die echt om me geven voor hoe ik ben en niet om mijn geld....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:14

Ik kijk zelden naar het programma, vind die ouders vrij dom en de kinderen hoogst vervelende, egoïstische wezens.

Nope, kan mijn tijd beter besteden.

maureen_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:32

Ik vind het wel asociaal en typisch Amerikaans (te overdreven).

Ook al heb je het goed, dan zijn zulke dingen niet nodig. Natuurlijk gebeurd het wel meer. Maar zo over the top vind ik persoonijk wel asociaal. Natuurlijk mag je van je rijkdom genieten, dat hebben ze waarschijnlijk zelf bij elkaar gewerkt. (Dikke huizen en auto's hebben ze al) Maar uiteindelijk wordt het bij deze mensen alles zo materialistisch. Ik vind het slecht, zou zoveel geld liever weggeven aan een goed doel, of er zelf iets goed mee oprichten. Met 5000 euro heb je ook een te mooi feest voor een feestje omdat je 16 wordt. Dat is voor normale begrippen al heel veel.

Zulke feestjes zijn dus puur om aan anderen te laten zien wat deze mensen zich kunnen permiteren en inderdaad heel jammer dat deze kinderen niet meer bijgebracht wordt dan materialisme.

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:16

Het programma is in scene gezet, net zoals made. :)
Ik kijk het ook wel eens, kan er wel om lachen :+

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:08

Cyn_ schreef:
Het programma is in scene gezet, net zoals made. :)
Ik kijk het ook wel eens, kan er wel om lachen :+

JE hebt heel mijn droomwereldje verpest ;(