Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:russel schreef:Ik heb eerder het idee dat het een fietspad was, en niet een doorgaande weg.
Het waren parkeerpaaltjes. Dus van die paaltjes die zorgen dat niemand anders op jouw parkeerplaats gaat, begrijp ik uit bericht van TS.
BraveSpots schreef:russel schreef:Met u begint het respect, het jijen geeft al meteen een irritatie, dus hoe dan het respect in een korte communicatie naar voren moet komen, lijkt mij heel moeilijk. Vage omgangsvormen.
Mensen die geirriteerd worden door mijn 'jij' kunnen echt de boom in wat mij getreft. Hoe oppervlakkig ben je dan wel niet?
Ik heb het nog nooit meegemaakt overigens. En mijn 'respect' toon ik anders door gewoon beleefd te zijn.
slimmerik schreef:Zeker veel na moeten blijven op school? Of geldde daar ook je eigenbelang?
Brainless schreef:Alves schreef:Voor ons staat een auto horizontaal op de weg en er staan 2 vrouwelijke politieagentes met fiets erbij.
Politie 1 schreeuwt naar me moeder wat hier de bedoeling van is en dat ze door moet rijden.
Ik denk dat het hier omdraait.
Wss hebben deze agenten net iemand aan de kant gezet.
Ze verwachtte hoogst waarschijnlijk problemen en sommeren dus de moeder om weg te gaan.
Als een agent zegt dat je weg moet, heb je helaas te gaan, ook al sta je voor je eigen huis.
Over hoe de agent gesproken heeft kan ik niets zeggen.
Brainless schreef:Alves schreef:Voor ons staat een auto horizontaal op de weg en er staan 2 vrouwelijke politieagentes met fiets erbij.
Politie 1 schreeuwt naar me moeder wat hier de bedoeling van is en dat ze door moet rijden.
Ik denk dat het hier omdraait.
Wss hebben deze agenten net iemand aan de kant gezet.
Ze verwachtte hoogst waarschijnlijk problemen en sommeren dus de moeder om weg te gaan.
Als een agent zegt dat je weg moet, heb je helaas te gaan, ook al sta je voor je eigen huis.
Over hoe de agent gesproken heeft kan ik niets zeggen.
BraveSpots schreef:Zeker veel na moeten blijven op school? Of geldde daar ook je eigenbelang?
1 keer, en dat had niets met respect te maken. Ik ben verder heel braaf hoor, ik zie gewoon echt niet in waarom ik u zou moeten zeggen. Ik ken ook helemaal geen mensen die dat verlangen van me of daar probremen mee hebben.
Sterker nog, ik ben er nog nooit op aangesproken zelf, en ik ben toch al 19 jaar op de wereldbol te vinden.
BrittKitt schreef:Het valt me op dat het vooral jonge mensen zijn die menen geen u meer te hoeven zeggen. Waar is het toch mis gegaan?sarcastisch bedoeld
BrittKitt schreef:BS; Maar waarom dan niet datgene doen dat anderen 'gelukkig' maakt? Hoort dat niet een beetje bij de kleine dingen die de wereld mooier maken?
BraveSpots schreef:BrittKitt schreef:BS; Maar waarom dan niet datgene doen dat anderen 'gelukkig' maakt? Hoort dat niet een beetje bij de kleine dingen die de wereld mooier maken?
Mocht ik iemand zijn dag daar goed mee kunnen maken (vraag me niet waarom maargoed) dan zou ik dat wel doen hoor.
Ik ken alleen niemand die er helemaal van opleeft als ik 'u' zeg.
BraveSpots schreef:1 keer, en dat had niets met respect te maken. Ik ben verder heel braaf hoor, ik zie gewoon echt niet in waarom ik u zou moeten zeggen. Ik ken ook helemaal geen mensen die dat verlangen van me of daar probremen mee hebben.
Sterker nog, ik ben er nog nooit op aangesproken zelf, en ik ben toch al 19 jaar op de wereldbol te vinden.
BrittKitt schreef:Het valt me op dat het vooral jonge mensen zijn die menen geen u meer te hoeven zeggen. Waar is het toch mis gegaan?sarcastisch bedoeld
BraveSpots schreef:russel schreef:Met u begint het respect, het jijen geeft al meteen een irritatie, dus hoe dan het respect in een korte communicatie naar voren moet komen, lijkt mij heel moeilijk. Vage omgangsvormen.
Mensen die geirriteerd worden door mijn 'jij' kunnen echt de boom in wat mij getreft. Hoe oppervlakkig ben je dan wel niet?
Ik heb het nog nooit meegemaakt overigens. En mijn 'respect' toon ik anders door gewoon beleefd te zijn.
tantjeuh schreef:Vraagje, als mede-student. Hoe spreek jij je proffen aan? Hier wordt het toch écht niet gewaardeerd door een prof als hij aangesproken wordt met 'je' hoor....
BraveSpots schreef:russel schreef:Toch al 19 jaar. Ik wens je veel succes als je straks de arbeidsmarkt op gaat.
Ik heb nu al aanbiedingen, en ik moet nog anderhalf jaar studeren. Dus ik denk niet dat dat een groot probleem zal vormen, maar toch bedankt.