RheaNisan schreef:Gatverdamme, hoe kan je zo'n weerloos dier zoiets aandoen!
* De daders verdienen hetzelfde lot! Het liefst een 10000klappertje!
Inderdaad!
Zulke mensen zijn gewoon ziek in het hoofd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binckydenice schreef:Geen reden om mijn kat binnen te houden zoals hierboven staan. Er worden ook genoeg mensen doodgereden op straat, ga je de straat dan ook niet meer op?
Bonita_Bon schreef:Binckydenice schreef:Geen reden om mijn kat binnen te houden zoals hierboven staan. Er worden ook genoeg mensen doodgereden op straat, ga je de straat dan ook niet meer op?
met o&n gaan mijn katten echt wel naar binnen!! De dag voor oudjaarsdag, oudjaarsdag EN nieuwjaarsdag blijven ze binnen. van schrik onder een auto rennen, bekogeld worden met vuurwerk, dronken mensen, andere gestresste dieren....
Ik bedoel, je kan het risico ook gewoon beperken, je steekt ook geen snelweg over toch?
JoT schreef:Dat is inderdaad geen vergelijking vind ik. Deze kat is de spreekwoordelijke snelweg opgegooid, daar is niks vrijwilligs aan geweest. Beest heeft niet zelf een rotje in zijn kont gedaan en aangestoken... Tuurlijk moet je voorzichtig zijn met je dieren rond deze tijd. Maar dit is gewoon onmenselijk. Wie dit gedaan heeft, heeft geen gevoel.
Bonita_Bon schreef:JoT schreef:Dat is inderdaad geen vergelijking vind ik. Deze kat is de spreekwoordelijke snelweg opgegooid, daar is niks vrijwilligs aan geweest. Beest heeft niet zelf een rotje in zijn kont gedaan en aangestoken... Tuurlijk moet je voorzichtig zijn met je dieren rond deze tijd. Maar dit is gewoon onmenselijk. Wie dit gedaan heeft, heeft geen gevoel.
Precies!!! je mist nu mijn punt geloof ik JoT!
JoT schreef:Ja doei, zo ken ik er nog wel een paar. Risicobeperking is één ding, je dieren beschermen tegen dit soort achterlijken is heel wat anders. Etterbakjes die rotjes in de richting van een dier gooien mogen ze wat mij betreft de rest van het jaar afval laten prikken langs de snelweg in hun vrije tijd. Maar dit is toch wel van een heel andere categorie. De enige manier om je beessie tegen dit soort beesten te beschermen is om ze jaarrond binnen te houden.
xxJacqyxx schreef:Vanochtend las ik ook het bericht over de arme kat. Ik snap niet wat iemand bezielt..... Hoe KUN je een weerloos dier dit aandoen? Ik snap het niet.............. Voel me de hele dag naar nadat ik dit bericht heb gelezen. Op 't AD staat het volgende bericht:
http://www.ad.nl/ad/nl/1008/Planet-Watc ... werk.dhtml
Is dit dezelde kat of niet?
Bonita_Bon schreef:JoT schreef:Ja doei, zo ken ik er nog wel een paar. Risicobeperking is één ding, je dieren beschermen tegen dit soort achterlijken is heel wat anders. Etterbakjes die rotjes in de richting van een dier gooien mogen ze wat mij betreft de rest van het jaar afval laten prikken langs de snelweg in hun vrije tijd. Maar dit is toch wel van een heel andere categorie. De enige manier om je beessie tegen dit soort beesten te beschermen is om ze jaarrond binnen te houden.
Ik vind je katten rond oud en nieuw 2 of 3 dagen binnen houden een kleine moeite en een hele grote risico beperking. de kat van mijn moeder is paar jaar terug onder een auto gerent toen er vuurwerk naar haar werd gegooit, gelukkig hgeeft ze het overleefd, maar heeft er wel een hersenbeschadiging aan over gehouden (en een gebroken bekken en onderkaak maar goed)