Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Het was hier in de straat vannacht weer raak. Rond half 2 hoorde ik enorme knallen, ik keek uit het raam en zag dat de container in de fik stond en een jongen die echt keihard stond te krijsen. De ambulance is ook gekomen en heeft 1 jongen meegenomen. Meer weet ik er nog niet over en had er echt geen zin in om ze te helpen aangezien ze nog hadden geprobeerd mijn scooter te jatten...
mriaam schreef:ik ben geen party breker, maar ik zie het vuurwerk toch het liefst afgeschaft. Vandaag weer gasten naar een kat rotjes toe schieten. Ik lach me dan kapot als 1 van hun zijn hand verliest * zelfs al klinkt dit heel erg * voor veiliger vuurwerk zou ik meer geld besteden, dan goedkoop vuurwerk hier uit belgie ofso.
Maar vuurwerk hoeft zoieso voor mij niet
juval schreef:het gaat toch te vroeg af, vuurwerk mag morgen pas.
Pikeur schreef:mriaam schreef:ik ben geen party breker, maar ik zie het vuurwerk toch het liefst afgeschaft. Vandaag weer gasten naar een kat rotjes toe schieten. Ik lach me dan kapot als 1 van hun zijn hand verliest * zelfs al klinkt dit heel erg * voor veiliger vuurwerk zou ik meer geld besteden, dan goedkoop vuurwerk hier uit belgie ofso.
Maar vuurwerk hoeft zoieso voor mij niet
Of gewoon dat er per dorp een vuurwerkshow is ofzo op 1 tijdstip
Het is wel leuk om het nieuwjaar in te luiden zeg maar en vuurwerk is ook wel erg mooi, maar inderdaad al dat gebeul tegen de dieren
slimmerik schreef:Vuurwerk hoort erbij hoor. Moet in mijn optie ook nooit afgeschaft worden.
En laten we wel wezen: legaal vuurwerk rukt er volgens mij geen handen af. En laten we we wel wezen: drank maakt meer kapot dan je lief is.....
x_Staceyy schreef:o jeetje, hoop dat ik voor 12 uur nog wel weg kan,
ga naar een vriendin die in de holy woont, bij de vaart...
hoop dat het daar wat minder erg is,
mijn hond is nu al helemaal bang, laat staan vannacht !!
Marlis schreef:x_Staceyy schreef:o jeetje, hoop dat ik voor 12 uur nog wel weg kan,
ga naar een vriendin die in de holy woont, bij de vaart...
hoop dat het daar wat minder erg is,
mijn hond is nu al helemaal bang, laat staan vannacht !!
Ik woon in de holy ook en het is hier tot nu toe echt heel erg rustig met vuurwerk. Echt niet normaal hoe rustig.