16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:16

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:16

Is er niet een website waarop we op hem kunnen afgeven?

HIj ziet er trouwens een beetje dommig uit!

denice

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:17

Wilt u Theo Maassen bereiken met opmerkingen of vragen, neem dan contact op met zijn impresariaat:

Tmproducties
Vinkenstraat 48E
1013 JT Amsterdam
email: TMproducties@hetnet.nl

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:18

Ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil. De dingen die Theo Maassen zegt, vind ik echter te ver gaan. Dit was beledigend zijn omwille van het beledigend zijn. Ik vind ook dat Patricia erg rustig blijft onder de kritiek. Maar het enige jammere in alle ophef hierover vind ik dat Patricia niet gewoon eerlijk zegt "ik doe het omdat ik trots ben op mijn lijf én voor het geld".

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:20

denice schreef:
Is er niet een website waarop we op hem kunnen afgeven?

HIj ziet er trouwens een beetje dommig uit!

zat ik ook al te zoeken...forum van z'n eigen site ligt d'r uit

http://www.theomaassen.net/forum/default.asp

of een foto van hem bewerken :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:22

chevax schreef:
Ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil. De dingen die Theo Maassen zegt, vind ik echter te ver gaan. Dit was beledigend zijn omwille van het beledigend zijn. Ik vind ook dat Patricia erg rustig blijft onder de kritiek. Maar het enige jammere in alle ophef hierover vind ik dat Patricia niet gewoon eerlijk zegt "ik doe het omdat ik trots ben op mijn lijf én voor het geld".

In principe is dat logisch toch, en dat snap ik en daarvoor hoeft zij het niet nogeens te benadrukken..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:23

chevax schreef:

Omdat ze het niet daarom doet! Mijn idee is dat ze het doet om de wereld te laten zien wat die Snul van een Curry aan de kant heeft gesmeten! Hij is ook lekker beledigend geweest over haar lijf toen hij vreemd ging.
En vergis je niet in de wraakzuchtigheid van een bedrogen vrouw! Die kan met een poeslieve glimlach vreselijk uithalen( en gelijk hebben ze!)

En het zelf niet doen??? Ikzelf zal w.s. geld toe moeten geven, maar als je je niet schaamt voor je blote lijf en je het niet erg vindt wat er met je foto's gebeurt, mijn zegen hebben ze.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:25

ALs ik er op 60 jarige leeftijd nog zou uit zou zien... nou daar teken ik voor hoor!! Vind het echt een bloedmooie vrouw, ondanks al die ingrepen, ze ziet er hartstikke natuurlijk en verzorgt uit.

enja.. theo maassen, zijn opmerkingen moet je maar met een korretje zout nemen (ik bedoel, check hoe hij er zelf uit ziet!)

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:25

zit voor de playboy natuurlijk wel een mooi voordeeltje bij deze uitzending, denk d'r om dat de verkoop nu wel stijgt

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:30

Ik vind Patricia Paay ook een ontzettend mooie vrouw en ze lijkt me ook heel aardig. Maar ik heb nog nooit iemand eerlijk horen zeggen "nou, dat geld is was wel een belangrijk item in mijn overwegingen". Er worden altijd hele verhalen rondgebreid.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:31

Ze ziet er goed uit dus waarom niet, zijn veel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken.
En idd waarom alleen de jongere dames, en dan wat die Thoe M eruit gooit, is wel heel
beledigend...
Zou me dood schamen voor zulke opmerkingen, maar daar zal hij wel niet wakker van liggen, geeft eigenlijk
alleen maar aan hoe dom hij is, en dit is weer een goed voorbeeld hoe het tegenwoordig gaat, hij denk zo waarschijnlijk te scoren.
Patricia die blijft beschaafd, geloof dat ik niet zo kalm zou gebleven zijn.....

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:33

Urko schreef:
ALs ik er op 60 jarige leeftijd nog zou uit zou zien... nou daar teken ik voor hoor!! Vind het echt een bloedmooie vrouw, ondanks al die ingrepen, ze ziet er hartstikke natuurlijk en verzorgt uit.

Inderdaad. Ik vind het ook, ondanks de leeftijd, nog een knappe vrouw om te zien en helemaal niet zo 'nep' zoals Marijke van Helwegen bijvoorbeeld..

Hoewel ik die ene foto, die al bekend is, toch niet zo mooi vind. In mijn ogen niet echt 'stijlvol', maar dat is toch al snel met naaktfoto's

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:35

vond theo maasen zo wie zo al een vreemde rare man met rare uitspraken . Je ziet duidelijk dat hij geen oog contact durft te maken. En die bril sorry hoor hem zou ik helemaal niet in een vrouwenblad (als dat al bestaat) willen hebben staan wat een engerd!!.

Maar goed ik vind als je zelf erachter staat maakt het niet uit hoe oud je bent er is altijd wel een publiek voor. En ik vind zelf dat patricia er voor haar leeftijd zeker goed uit ziet. Dat kan niet iedereen zeggen op die leeftijd. Meestal staan er graat magere moddelen in die gefotoshopt zijn nee nou dat is wat zeg!. (mijn man neemt er wel eens 1 mee vanaf zijn werk kijk ik er ook even in moet toch bij blijven). En ik zou zelf als het mijn moder was trots zijn wie mag er nu in de playboy staan niet zomaar hoor. En zeker niet als je al op die leeftjd bent.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:37

Afgang voor TM.. absoluut...

Paay is een mooi wijf en heeft er nog het lichaam voor!
Playboy is heel vrouwvriendelijk! en ik vind het SUPER dat ze dit aan Paay hebben aangeboden!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:45

Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je op die leeftijd er nog zo uit
mag zien :=
Ik heb persoonlijk niets met Patricia, maar ik vind het best stoer van haar :Y)
Ik vind haar beter dan die nieuwe vlam Micky van haar ex, die vind ik pas ordi :D

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:46

het is dat iedereen weet wat de leeftijd is van La Paay, want aan de foto's is dit niet af te zien !

Mooie foto's, mooie vrouw !!!

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:55

aaaah ik wil de fotos zien maar ga dat blad dus echt niet kopen! akn iemand ze niet inscannen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 10:56

Hij is nog niet eens uit geloof ik.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:59

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 10:59

Oh, blijkbaar wel :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:01

Respect voor Patricia dat ze zo rustig blijft! Ik vond Theo Maassen altijd al een walgelijk persoon en dat is bij deze nog een keer bevestigd, bah.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:03

Ik ga met amondi mee, ik denk niet dat ze het heeft gedaan om met haar lijf te pronken, maar om Adam de ogen uit te steken. En als je daar een leuk 'zakcentje' voor krijgt, beter toch! :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:06

Laatst bij Jenssen vond ik haar ook echt geweldig, zo adrem..
En inderdaad liever Paay dan bv Conny Breukhoven.

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:22

Bij Jensen vond ik haar opmerkingen over haar ex juist smakeloos (ze heeft het wel over de vader van haar dochter!); gisteren vond ik haar juist heel stijlvol reageren door zo rustig te blijven.
Verder is het haar keus; "it's all for the money!"

edit: tikfoutje

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:23

Ik vond het een vreselijk respectloze opmerking van Theo maassen.
En als ik op zijn fan hyves kijk ben ik niet de enige...
http://theoke64.hyves.nl/