http://www.theomaassen.net/forum/default.asp
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Is er niet een website waarop we op hem kunnen afgeven?
HIj ziet er trouwens een beetje dommig uit!
chevax schreef:Ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil. De dingen die Theo Maassen zegt, vind ik echter te ver gaan. Dit was beledigend zijn omwille van het beledigend zijn. Ik vind ook dat Patricia erg rustig blijft onder de kritiek. Maar het enige jammere in alle ophef hierover vind ik dat Patricia niet gewoon eerlijk zegt "ik doe het omdat ik trots ben op mijn lijf én voor het geld".
chevax schreef:Ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil. De dingen die Theo Maassen zegt, vind ik echter te ver gaan. Dit was beledigend zijn omwille van het beledigend zijn. Ik vind ook dat Patricia erg rustig blijft onder de kritiek. Maar het enige jammere in alle ophef hierover vind ik dat Patricia niet gewoon eerlijk zegt "ik doe het omdat ik trots ben op mijn lijf én voor het geld".
Urko schreef:ALs ik er op 60 jarige leeftijd nog zou uit zou zien... nou daar teken ik voor hoor!! Vind het echt een bloedmooie vrouw, ondanks al die ingrepen, ze ziet er hartstikke natuurlijk en verzorgt uit.
Wildgirl schreef:Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt
upperlady schreef:aaaah ik wil de fotos zien maar ga dat blad dus echt niet kopen! akn iemand ze niet inscannen?