Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Blue_Eyes schreef:Van mij mag hij gerust pedagogiek studeren. Als hij daarna maar niet in die branche gaat werken. En tja, dat maakt het toch een beetje zinloos....
En wat vind je dan van de 4jarige stage die je loopt? Geen stage laten lopen e.d. hoef je niet eens te beginnen aan de studie. Dan haal je toch je studiepunten niet.
Ik vind het een beetje vreemd van de man, wil hij nu aandacht trekken? Wat denk hij nu te kunnen bereiken? Hij snapt denk ik toch ook wel als elk andere simpele ziel dat mensen hier tegen zijn, en terecht?
Nagini schreef:Blue_Eyes schreef:Van mij mag hij gerust pedagogiek studeren. Als hij daarna maar niet in die branche gaat werken. En tja, dat maakt het toch een beetje zinloos....
En wat vind je dan van de 4jarige stage die je loopt? Geen stage laten lopen e.d. hoef je niet eens te beginnen aan de studie. Dan haal je toch je studiepunten niet.
Ik vind het een beetje vreemd van de man, wil hij nu aandacht trekken? Wat denk hij nu te kunnen bereiken? Hij snapt denk ik toch ook wel als elk andere simpele ziel dat mensen hier tegen zijn, en terecht?
dwaallicht schreef:]
Kinderen zijn me daar te waarvol voor om het risico te nemen, omdat een pedofiel zo graag tussen de kinderen wil studeren. Dat is de kat op het spek binden. Daarnaast, als homo of hetero zul je altijd nog de mogelijkheid tot het uiten van je seksuele voorkeur hebben middels seksueel contact. Stel je kunt dat niet via de reguliere weg krijgen, kun je het altijd nog betaald zoeken bij wijze van. Voor een pedofiel is er die mogelijkheid niet. Dus, imo, zul je daar veel meer gefrustreerde typjes bij hebben die hun "ei" niet kwijt kunnen. Imo zou een zichzelf respecterende pedoseksueel juist bij kinderen weg moeten blijven, zet een gefrustreerde pedo bij kinderen die sowiso geestelijk nog niet zo ver zijn als een volwassene en dus kwetsbaarder, en je hebt (in mijn ogen) een tikkende tijdbom.
Nagini schreef:Blue_Eyes schreef:
Helemaal dom, normale mensen walgen van pedofielen, wat wil deze man is inderdaad een goede vraag
Nagini schreef:Blue_Eyes schreef:
Helemaal dom, normale mensen walgen van pedofielen, wat wil deze man is inderdaad een goede vraag
Moniek schreef:Nagini schreef:
Eh wat dacht je van die opleiding volgen?
Waarom wordt het meteen als aandachttrekerij gezien?
Waarschijnlijk wil die man gewoon graag die opleiding volgen. (is dat zeg maar zijn droom)
Toen jij een opleiding koos koos je die toch ook omdat je graag die opleiding wou volgen
sorry vind jij echt dat die man nog ergens recht op heeft?
Moniek schreef:Nagini schreef:
Eh wat dacht je van die opleiding volgen?
Waarschijnlijk wil die man gewoon graag die opleiding volgen. (is dat zeg maar zijn droom)
Toen jij een opleiding koos koos je die toch ook omdat je graag die opleiding wou volgen
sorry vind jij echt dat die man nog ergens recht op heeft?
Moniek schreef:Vjestagirl schreef:
Ja? Deze man is geen crimineel. Hij heeft niets verkeerd gedaan. Waarom zou hij NIET ergens recht op hebben?
jij vind sex met kinderen normaal? is niks verkeerds aan?
Ja? Deze man is geen crimineel. Hij heeft niets verkeerd gedaan. Waarom zou hij NIET ergens recht op hebben?
jij vind sex met kinderen normaal? is niks verkeerds aan?
Moniek schreef:Imitador schreef:Om WO te studeren moet je VWO of HBO afgerond hebben en dan zijn de meeste meerderjarig, dus studeren tussen de kinderen gaat in dit geval niet op...
niks studeren enkeltje hel met die vent.
zieke mensen zoals hij hebben geen enkel recht op een plekje op deze wereld.
waste of space
Citaat:Eh wat dacht je van die opleiding volgen?
Moniek schreef:Imitador schreef:Om WO te studeren moet je VWO of HBO afgerond hebben en dan zijn de meeste meerderjarig, dus studeren tussen de kinderen gaat in dit geval niet op...
niks studeren enkeltje hel met die vent.
zieke mensen zoals hij hebben geen enkel recht op een plekje op deze wereld.
waste of space
Citaat:Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.
Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen
Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.
Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen. Bi-polaire stoornissen kun je bijzonder gemeen van worden in een korte tijd, is ook niet goed voor kinderen.
Of zou je misschien in kunnen zien dat deze mensen ook recht hebben op een plek in onze maatschapij, op een baan en een toekomst?
sory ik vind iemand met gilles de la tourette nou iet te vergelijken met een pedofiel jij wel?
ik heb het over pedofielen mensen die heel veel schade toe brengen aan een kind.
ooit wel eens met een misbruikt kind in aanraking geweest?
ik blijf bij mijn mening dat als ik het voor het zeggen had er geen levende pedofiel meer op deze wereld rond zal lopen.
en hij heeft ook rechten op een plek in de maatschappij en dus een studie?
wat dacht je van zijn slachtoffers waar zijn hun rechten? hun leven is totaal verziekt en hun kans op een normaal leven is hun afgenomen
randie schreef:Hij heeft nog niets gedaan..PRIMA houden zo. En zorg dus voor een opleiding waarbij hij ook niet in de verleiding kan komen. Vind jij het niet erg toevallig dat hij dit wil gaan studeren
Dus alle zieke mensen moeten we maar richting hel sturen? Want dat zeg je. De ene ziekte is niet 'erger' dan de andere. Alleen heeft een ziekte andere gevolgen. Dus laten we eens zien. De volledige inhoud van ieder ziekenhuis (de ongeneselijke afdelingen dan). De volledige inhoud van iedere psychiatrische instelling. Iedereen met ADHD, ADD, Asperger, Bipolaire stoornissen, Borderliner stoornissen, PDD-NOS, Hypochondrie, Schitzofrenie, iedereen met dwangmatige stoornissen, met faalangst, Gilles de La tourette, met allerhande fobieen. Allemaal naar de hel. Let wel, jouw woorden, niet de mijne.
Waarom zou deze ziekte anders zijn dan alle anderen? Bij gilles de la tourette kan het zijn dat je scheld. Is ook niet goed voor kinderen. Bi-polaire stoornissen kun je bijzonder gemeen van worden in een korte tijd, is ook niet goed voor kinderen.
Of zou je misschien in kunnen zien dat deze mensen ook recht hebben op een plek in onze maatschapij, op een baan en een toekomst?
sory ik vind iemand met gilles de la tourette nou iet te vergelijken met een pedofiel jij wel?
ik heb het over pedofielen mensen die heel veel schade toe brengen aan een kind.
ooit wel eens met een misbruikt kind in aanraking geweest?
ik blijf bij mijn mening dat als ik het voor het zeggen had er geen levende pedofiel meer op deze wereld rond zal lopen.
en hij heeft ook rechten op een plek in de maatschappij en dus een studie?
wat dacht je van zijn slachtoffers waar zijn hun rechten? hun leven is totaal verziekt en hun kans op een normaal leven is hun afgenomen
Het is alle 2 een ziekte, eentje die je dingen laat doen die je niet zou doen als je het niet zou hebben. Dus ja, ik vind het heel goed te vergelijken.
En deze man heeft niets gedaan. He-le-maal niets. Dus ja, deze man heeft recht op een plek in de maatschapij, op een studie, op een gelukkig leven.
Oog om oog, tand om tand gaat niet op, en ik ben blij dat ik niet in een land, een maatschapij woon waar dat wel zo is. We leven in een maatschapij waar je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, waar iedereen gelijke kansen heeft ondanks zijn of haar overtuiging (vandaar dat we ook stomzinnige politieke partijen hebben). En daar valt deze man ook onder.
ok met jou meedenkend hij mag deze studie volgen en dus met kinderen werken.
en zijn gedachtes worden daden en dan?
waar sta jij dat met je statement?
ach we hebben het geprobeerd? zeg je dat tegen de kinderen die hij misbruikt?
Heel hard maar door mensen met meningen die jij hebt worden pedofielen nog steeds terug gekeerd in de maatschappij en vallen ze in de herhaling wat al zovaak is gebeurd
Het is alle 2 een ziekte, eentje die je dingen laat doen die je niet zou doen als je het niet zou hebben. Dus ja, ik vind het heel goed te vergelijken.
En deze man heeft niets gedaan. He-le-maal niets. Dus ja, deze man heeft recht op een plek in de maatschapij, op een studie, op een gelukkig leven.
Oog om oog, tand om tand gaat niet op, en ik ben blij dat ik niet in een land, een maatschapij woon waar dat wel zo is. We leven in een maatschapij waar je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, waar iedereen gelijke kansen heeft ondanks zijn of haar overtuiging (vandaar dat we ook stomzinnige politieke partijen hebben). En daar valt deze man ook onder.
ok met jou meedenkend hij mag deze studie volgen en dus met kinderen werken.
en zijn gedachtes worden daden en dan?
waar sta jij dat met je statement?
ach we hebben het geprobeerd? zeg je dat tegen de kinderen die hij misbruikt?
Heel hard maar door mensen met meningen die jij hebt worden pedofielen nog steeds terug gekeerd in de maatschappij en vallen ze in de herhaling wat al zovaak is gebeurd