Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:@Twiggy:
Vooral als ze zich dan de héle dag braaf hebben gedragen en dan kom jij ze ophalen. Dan kunnen alle remmen los
MamaMiesje schreef:Twiggy2008 schreef:Pffff, helemaal leuk als je net uit je werk komt, doodmoe bent, je enorm gehaast hebt om op 15.00 uur op het schoolplein te staan om madam op te halen en dan krijg je me toch een bak gedram over je heen.
En dan ook nog een juf die er wat van zegt...![]()
shera schreef:Twiggy2008 schreef:Jullie willen niet weten hoeveel volwassen mensen met hun boodschappenkar tegen je aan rijden/duwen als je bij de supermarkt in de rij bij de kassa staat. Daar erger ik me meer aan dan dat een kind het doet, heel eerlijk gezegd......
Die laat ik ook sorry zeggen
Traber schreef:Ik heb jaren achter de vleeswaren gestaan.juist ja ,plakje worst.
Ik zei altijd tegen mijn kinderen dat het fijn is als je wat krijgt,maar dat je er niet vauit moet gaan,en dat je niet mag vragen.
Kwam op mijn werk altijd zo'n verwend nest meteen naar me toelopen en zeuren(janken)om worst.
toen was ik het beu en heb gezegd tegen haar;kinderen die vragen worden overgeslagen,en gewoon verder gegaan met mijn werk.haha.het is wel erg,maar vond dat kind ook erg irritant.Maar eingelijk is het aan de ouders om zo'n kind op te voeden.Doen ze het niet dan zeg ik er ook wel eens wat van.Sommige mensen geven kinderen alleen voeding,ipv opvoeding.
Twiggy2008 schreef:Verder vind ik het wel heel erg irritant dat sommige winkeliers altijd met snoepjes aankomen. Ik heb dat liever niet, snoep mag ze thuis, maar in winkels moet je dat gewoon niet doen.![]()
We komen daar om boodschappen te doen en niet om te snoepen.