Meisje(11)bevalt op trouwdag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 15:58

vrouwke schreef:
ik ken iemand hier uit nederland, meisje van 15 nu, die kreeg op haar 11e ook haar eerste kind. nu is ze 15 en is getrouwd en heeft er 3.
ik kan het ook niet goedkeuren, zou mijn dochter niet moeten zijn.
maar kan je zien hoe snel tegenwoordig kinderen rijp zijn :(

Tegenwoordig? Vroeger was dit heel normaal.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:02

Onvoorstelbaar zeg, dat zou betekenen dat ik nu een kind van 3 jaar zou hebben, het idee.

En als je dan bedenkt dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen, en zij is 11 en krijgt al een kind.. Belachelijk eigenlijk.

passieX

Re: Meisje(11)bevalt op trouwdag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:01

aan de ene kant is het belachelijk, maar aan de andere kant si het heel erg sneu voor het meisje. :n

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:48

Citaat:
En als je dan bedenkt dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen, en zij is 11 en krijgt al een kind

Veel mensen beginnen ook een beetje te laat aan kinderen te denken....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:54

jodi schreef:
Citaat:
En als je dan bedenkt dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen, en zij is 11 en krijgt al een kind

Veel mensen beginnen ook een beetje te laat aan kinderen te denken....

Eens...
Ik had een klasgenootje van 15 met een vader van 65. :n
Sneu gewoon.

Maar elf is ook weer een beetje erg jong. Moet er niet aan denken, kinderen.
Laat staan al 3 kinderen op je 15e! :oo

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:19

Het is veel te vroeg, maar dat de meeste mensen er te laat aan beginnen te denken vind ik eigenlijk wel mee vallen. Mijn moeder heeft mijn broer gekregen toen ze 30 was en mijn jongste broertje toen ze 40 was. Pa is 2 dagen ouder dan haar. Je merkt er echt niks van hoor.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:26

Je moet er toch niet aandenken dat je kind dit overkomt, raar verhaal eigenlijk...
Sex met kinderen onder de 14 jr verboden , maar wel trouwen omdat ze zwanger is...
Ben benieuwd wat zijn straf wordt, kan me niet voorstellen dat hij er zo van af komt.....

Geloof niet dat ik zo jong zo thuis had moeten komen. Kind is gelijk de jeugd kwijt en wat en
hoe gaat ze het opvoeden.....

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:17

Mizora, je merkt er niks van. Maar het is toch wel algemeen bekend dat zwangerschap op latere leeftijd meer complicaties met zich mee kan brengen en je een vergrootte kans hebt op afwijkingen......

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:20

Grappig genoeg mag seks met jongetjes wel gewoon onder de 14??? (dit gaat toch nergens over...?)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 23:47

kally schreef:
Ben benieuwd wat zijn straf wordt, kan me niet voorstellen dat hij er zo van af komt.....
....

Wat wil jij dan?

Pa de gevangenis in, ma en kind geen geld en geen man/pa?

Zal hooguit veroordeeld worden zonder straf omdat hij onmisbaar is als kostwinner.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 00:07

denk dat de straf er al is eigenlijk. na het bekijken van het filmpje vind ik de 11 jarige redelijk negatief "wil verder geen kinderen, ze vind zichzelf ook erg jong.. maar ja..)
en paps al helemaal, hij maakt zich zorgen om hun leeftijdsverschil,maar neemt zijn verantwoordelijkheid.
oftewel.. verplicht trouwens en een leven lang met elkaar opgescheept zitten ±n

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 00:11

toen ik 11 was speelde ik met baby poppen en wist ik nog niet dat ik ook al had kunnen trouwen als ik in bulgarije woonde :'). en was ik ook nog totaal niet ongesteld o.i.d.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:36

toen ik 11 was, giechelde ik al toen een leraal begon over bloemetjes en bijtjes, naar aanleiding van jozef en maria het kerstverhaal. en ik had echt geen idee waar die vent t over had!
Ik snap het echt niet, maar ik snap dan ook niet waarom vrouwen soms zo vroeg ongesteld zijn dus vruchtbaar... tenminste lijkt me dat ze daar in de natuur geen rekening mee houden, vruchtbaar betekent voortplanten kan je leve vanaf hangen... maar bij mensen... iets meer gezond verstand
en ja, die jongen, die heeft nu wel straf, maar hij neemt z'n verantwoordelijkheid! maar erg happy kijkt ie absoluut niet!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:40

roosje84 schreef:
Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

"Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.

Bron:
Telegraaf.nl
http://lifestyle.nl.msn.com/foto/galler ... 792&page=2

Seks onder de 14 verboden...wat dacht je van onder de 18....!?!?

Ik ken niet veel landen die dat hebben.. voerden ze dat hier maar eens in.. jeetje.. tegenwoordig zie je overal van die 14 jarige sletjes die denken dat ze seks moeten hebben.. maargoed niet iedereen is zo..

onder de 18 vind ik overdreven.. maar 15 kan ook nog..
tja, als ze niet wist wat een condoom is, wat weet ze dan wel van seks.. werd ze gedwongen?

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:43

ieuw, dat wil je toch niet. okee een kind krijgen en moeder worden wil ik ook heeeel graag later maar op zo'n leeftijd nog niet iig!!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:47

niet normaal :n

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:11

Wat ontzettend sneu voor dat meisje :\

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:30

11 jaar en al getrouwd..?? En dan ook nog een kind. Het moet niet veel gekker meer worden.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:36

jodi schreef:
Ach,je kan het ook van de positieve kant bekijken:
Over een jaar of 11 gaat Violeta de deur uit met het kleinkind onder de arm.Moeder is dan pas 22 en heeft haar hele leven nog voor zich liggen..... :+

Op die manier kun je het natuurlijk ook bekijken. :D

Waar gaat dit heen..?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:01

Jong trouwen komt vaker voor bij Roma. (Ze doen me qua uiterlijk aan Roma denken.)

Maar met 11 jaar een kind krijgen is wel erg jong ja. Mijn dochter had gelukkig liever Barbies dan babies op die leeftijd. :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:57

Ze ziet er eerder uit als 14 op het filmpje, maar dat is nog steeds erg jong. Ik had er niet aan moeten denken zeg...ben nu 31 en voor het eerst zwanger, vind dat zelf een hele mooie leeftijd. Dat stukje levenservaring is echt wel handig denk ik zeker bij zo'n grote verandering in je leven. Al heeft ze natuurlijk in haar cultuur een hoop mensen (familie) die haar bij kunnen staan met raad en daad, is echt niet te vergelijken met hoe het hier gaat.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 23:17

Op mijn 11e was ik nog niet eens ongesteld. Laat staan om aan kinderen te beginnen. Niet te geloven toch?

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:32

jodi schreef:
Ach,je kan het ook van de positieve kant bekijken:
Over een jaar of 11 gaat Violeta de deur uit met het kleinkind onder de arm.Moeder is dan pas 22 en heeft haar hele leven nog voor zich liggen..... :+

Kunnen ze ook nog een keer uitgaan samen, 16 en 27 kan nog best samen op stap :')

Erg sneu voor het meisje, ze is nog zo jong. Hopelijk kunnen ze het kind een toekomst bieden.

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:05

Jeetje, daar gaat je jeugt.
ik ben nu 18 en ik moet er echt niet aan denken om nu zwanger te zijn.
je hele jeugt is gewoon naar de klote.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:17

Jeeeezus :roll: :roll: