ik kocht mijn eerste huis toen ik 20 was......... ik woonde zelfstandig toen ik 17 was........
Ik had een wijde vriendenkring en ik had een goede baan met veel verantwoordelijkheid.
was zelfverzekerd, zag er goed uit, had de wereld aan mijn voeten.........
totdat ik Richard tegenkwam.........
die relatie heeft al met al 8 maanden geduurd, toen kwam mijn toenmalige ex (nu Sanne haar vader) erachter dat het helemaal niet goed ging met me, en die heeft de deur eruit geskupt van mijn huis, een tas met kleren en mij opgepakt (sanne was toen nog niet gemaakt

Ik heb littekens van hem, wil je niet weten........... Ik moest onder vuurwapendreiging een tatouage laten zetten met zijn naam.........
en ik heb ook wel eens een club van binnen gezien, maar ik deed het er niet zo heel goed

wat wil ik nou eigenlijk vertellen.............
nou eigenlijk heel simpel................ REN.......... ren zo hard je kan als je een nono tegenkomt...... want hemellief IK had het brommerend goed voor elkaar, koophuis, goede baan, veel vrienden........ en gelukkig een vriend die me weg heeft gehaald uit een situatie die heel rap ernstig de verkeerde kant uit dreigde te gaan...........
Ik heb gevochten, ik heb hem ooit een keer terpetine in zijn ogen gegooid toen hij achter mij aankwam, ik laat me niet zomaar in een hoekkie zetten.......... geloof me ik heb tegengas zat gegeven, getuigen mijn littekens........ maar tegen een pistool op je hoofd kan je weinig inbrengen joh........ en dan zeg je echt wel.......... "tuurlijk schat, tuurlijk doen we dat even"
ik zeg dus, weggaan.......... weggaan voordat je op dat punt beland bent.......
even voetnoot, wil iemand dit tegen me gebruiken......... be my guest