Wegmisbruikers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 22:45

Relaxed schreef:
Ongeacht of het een Turk was of niet, vond het echt asociaal en zat me echt af te vragen waaarom deze beste man niet mee moest naar het bureau.. :n Vond dat die agent enorm rustig bleef, te rustig zelfs.. Die man schold m toch echt een paar keer uit voor klo*tzak, maar hij mocht gewoon gaan.. Ik had het iig niet gepikt..

Eindelijk iemand die oplet, ik vind het ook totaal niet belangrijk wat de kleur van het poppetje is, wel het gedrag. En deze man ging echt over de grens, ongeacht zijn afkomst die ik totaal onbelangrijk vond, een Nederlanders kan zich net zo misdragen

rockwitch

Re: Wegmisbruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 22:58

Het maakt me ook niet uit dat het een Turk is, als het een NL was geweest had ik ook zoiets gehad van huppa boeien om en mee, maar als ik eerlijk ben heb ik ook wel gedacht toen die Turk zo tekeer ging dat hij dan net zo goed terug kon gaan naar zijn eigen land als hij dat zo graag wil.

Maar die hysterische wijf vind ik ook belachelijk, doe gewoon ff normaal en behandel die agenten met respect, dan moet je je maar gewoon normaal gedragen in het verkeer, eigen schuld dikke bult.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:37

Ik heb de aflevering ook gezien en zat werkelijk met mijn bek op de grond van verbazing.
Ga als je je toch zo achtergesteld en gediscrimineerd voelt naar je eigen land toe, weg problemen. *zwaai*

Van de week hier in mijn woonplaats ook. Ik was rustig aan het pinnen, komt er een marrokaans of turks ventje van hooguit een jaar of 12 aangelopen en zegt doodleuk: Zo, ben je je uitkering aan het opnemen?
Ik denk, wablief???
Ongelooflijk sommige mensen... Ik ben maar gauw weggelopen voordat ik straks aan peutertjemeppen ging doen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:12

je kent niet eens het verschil tussen een turk en een marokkaan .. vinden ze leuk haha. neem het toch niet serieus,, speel lekker mee ipv die stress. zorg gewoon dat jou opmerking nog grappiger is haha, misschien kan hij er dan ook wel om lachen ;) (mijn ervaring).. vind ik wel grappig 'ben je je uitkering aan het opnemen' haha.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 11:02

Babeth schreef:
Ik heb de aflevering ook gezien en zat werkelijk met mijn bek op de grond van verbazing.
Ga als je je toch zo achtergesteld en gediscrimineerd voelt naar je eigen land toe, weg problemen. *zwaai*

Van de week hier in mijn woonplaats ook. Ik was rustig aan het pinnen, komt er een marrokaans of turks ventje van hooguit een jaar of 12 aangelopen en zegt doodleuk: Zo, ben je je uitkering aan het opnemen?
Ik denk, wablief???
Ongelooflijk sommige mensen... Ik ben maar gauw weggelopen voordat ik straks aan peutertjemeppen ging doen.

Wtf.. Dat kan dus ook écht niet he! :n

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:10

jameyskatje schreef:
je kent niet eens het verschil tussen een turk en een marokkaan .. vinden ze leuk haha. neem het toch niet serieus,, speel lekker mee ipv die stress. zorg gewoon dat jou opmerking nog grappiger is haha, misschien kan hij er dan ook wel om lachen ;) (mijn ervaring).. vind ik wel grappig 'ben je je uitkering aan het opnemen' haha.

Het vervelende bij mij is dat ik meestal UPG ben en als die persoon weg is pas op een gevatte opmerking kom....

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:22

ik heb die aflevering inderdaad ook gezien met die turk erin. Ik ergerde me er ook aan, meneer agent is bang, zoals de meeste oom agenten hier in het land.

weet je wat het is, we hebben hier ook asociale hollanders die zo doen. Het is niet zo dat ik die turk goed wil praten, maar wij zijn degene die goedkeuren dat sommige asociale allochtone mensen in onze land komen wonen, hun een uitkering geven, een huis en een mercedes s-klasse, ze denken namelijk dat ze alles cadeau krijgen als hier komen :+

waar denk je dan waarvoor je belasting betaald?? om alleen de staatskas te spekken??

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:02

je wilt niet weten waar je belasting naartoe gaat ;) mijn belastingscenten gaan ook naar praktijken waar ik he-le-maal niet achtersta. maar wat doe je er aan?

hij woont hier al 30 jaar zoals hij zei.. wie zegt dat hij geen werk heeft?? waarom kan een turk geen Sklasse rijden ?? explain... daar had nederland maar aan moeten denken toen ze de allochtonen zo hard nodig hadden, ze hebben ze zelf naar nederland gehaald. dus nu ook niet zeuren dan. vele allochtonen willen terug, maar inmiddels hebben hun kinderen hier het leven gevonden. ik geef ze geen ongelijk, ze zijn net zo menswaardig als ons Nederlanders.. zelfde rechten zelfde plichten

ik vind het trouwens erg goed ingeburgerd met zijn Gwoord.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 22:09

pfff net of allochtonen pas gaan vloeken als ze in nederland komen wonen :Z

en sklasse of niet ik vond het gewoon een zak van een vent en volgens mij heeft dat niets met inburgeren te maken maar is dat aangeboren.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 22:19

Nee, iedereen vloekt allochtoon of niet

Het laat wel weer het type mens zien dat in een s-klasse rijdt,al 30 jaar in nederland,niet goed nederlands spreken maar wel in een s-klasse rijden toch knap,vraag ik me echt af of hij zaken man is of dat hij vies geld heeft......

en niks is aangeboren,kinderen worden blanco geboren maar zo gemaakt.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 22:23

jameyskatje schreef:
je wilt niet weten waar je belasting naartoe gaat ;) mijn belastingscenten gaan ook naar praktijken waar ik he-le-maal niet achtersta. maar wat doe je er aan?

hij woont hier al 30 jaar zoals hij zei.. wie zegt dat hij geen werk heeft?? waarom kan een turk geen Sklasse rijden ?? explain... daar had nederland maar aan moeten denken toen ze de allochtonen zo hard nodig hadden, ze hebben ze zelf naar nederland gehaald. dus nu ook niet zeuren dan. vele allochtonen willen terug, maar inmiddels hebben hun kinderen hier het leven gevonden. ik geef ze geen ongelijk, ze zijn net zo menswaardig als ons Nederlanders.. zelfde rechten zelfde plichten

ik vind het trouwens erg goed ingeburgerd met zijn Gwoord.

Wie houd je tegen dan.?????? je kinderen?neem je ze mee,willen ze niet ga je zelf! je blijft niet ergens wonen als je het niet naar je zin hebt.
NL heeft ze idd zelf gehaald,omdat de nederlanders zelf te beroerd waren om het vieze werk op te kanppen. Tuurlijk zijn ze net zo menswaardig maar je bent voor mij pas een waardige nederlander als je je aanpast aan het land waar je woont,de taal spreekt,jezelf uit de criminaliteit houd en hard werkt!

Tuurlijk mag je je eigen gebruiken en gewoonte houden,maar wel gepast.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:55

Joh, z'n rijbewijs is ingenomen. 9 van de 10 flippen dan uit, of ze nu turks, nederlands of duits zijn ;)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:15

dus omdat je niet goed nederlands spreekt. kan je geen sklasse rijden? jullie weten duidelijk niets over onze eigen nederlandsturkse bevolking. Turken zijn heel goed in sparen namelijk.

makkelijk praten cooperS. neem je kinderen mee en wegwezen. wat een blijk van kortzichtigheid :D. hij spreekt de taal toch. en wie zegt dat hij niet hard werkt??? sommige nederlandse turken werken al jaaaarrreeenn in fabrieken!! ploegendiensten, 40 uur per week!! en wie zegt dat hij in de criminailiteit zit?? hoe kom je er toch op.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 17:25

Zooooooooooooooooooooo ik kijk het nu op youtube...

Wát een asociaal figuur! Jeetje!

En wat heeft ie een medelijden met zichzelf omdat hij een turk is, _O- hij discrimineert gewoon zichzelf. Heel knap.