foxy80 schreef:foxy80 schreef:Enkel als ik cash afhaal bij een automaat van een andere bank, moet ik wel 5 euro ophoesten (ook maar 1 keer gedaan dus).
.
Sorry, heb me vergist, was 0,70 euro
Dat valt dan toch weer mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Die Nederlands banken bij jullie zijn echt te gek voor woorden.
. Het geld dat hier in mijn "witgoed" potje gaat, dus € 0.50 per was-, droog- en truusbeurt........ dat stort ik normaal gesproken per € 50.00 op de rekening, evenals mijn "plukloon". Vanaf volgend jaar ga ik het dus anders doen. Dan stort ik het geld van de rekening door naar de spaarrekening en ga ik met het contante geld boodschappen doen. Dus heb ik boodschappen voor € 34.25 (ik noem maar wat) dan betaal ik € 30.00 contant en de rest pin ik (dus € 4.25). Dat het wat omslachtiger is jammer dan.Babel schreef:Maar het is voor een bedrijf toch nooit gratis geweest om te storten? Tenzij je het natuurlijk op een prive rekening stort.
Sedaru schreef:Dit is echt vervelend en imo onnodig. Ik krijg iedere week mijn loon contant en stort dit op mijn rekening met behulp van het stortapparaat. Geen medewerker die hier aan te pas komt. Wil echt niet met veel contant geld over straat. De Rabobank zegt de service te bieden die van een grote bank verwacht mag worden. Service? Beetje jammer dat daar door de leden dan weer voor betaald moet worden.
wat een onzin !!!
I know dat het ING is
Zelf heb ik er een hekel aan maar mijn man heeft daar nog een priverekening en je moet toch wat om de kosten laag te houden
Maar goed, misschien kost dat nu ook al geld...