Ik heb zelfs mijn vorige pony van een ex-boer gekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:roxxxiejjj schreef:vind als ik heel eerlijk ben de boeren juist fijn op de weg! In tegenstelling tot sommige mensen die achter je zitten te pushen. en als je paard een stapje "verkeerd" zet je aangereden word.. de wielrenners kunnen er trouwens ook wat van.
Kuch, ik wielrendus hou het even netjes, bovendien gaat het niet over wielrenners en niet specifiek over boeren in het verkeer..
suleilitha schreef:Naar aanleiding van o.a. dit topic [NM] Weer schapen verdronken in Ferwerd (friesland) en vele voorgaande, over bijvoorbeeld geschrokken paarden die niet tractorproof zijn en uit hun panty gaan bij het zien van een tractor , paardenmarkten etcetera, vraag ik me toch af waarom het beroep "boer" vaak zo in negatief daglicht wordt gesteld.
Het komt er i.r.l gewoon op neer dat de "boer" vaak de sjaak is in Nederland, en onterecht als een boeman wordt neergezet.
annastasia schreef:Het is gewoon zo jammer dat er een paar rotte appels tussen zitten die het voor de hele sector verpesten.
De meest extreme gevallen komen in het nieuws, en de ''consument'' neemt dan aan dat het in de hele sector zo gaat.
Jammer..........