Een discussie gaat nou eenmaal over meningen en argumenten, in dit geval gaat die mening alsnog over het jochie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Onderbouw je mening dan
Een discussie gaat nou eenmaal over meningen en argumenten, in dit geval gaat die mening alsnog over het jochie.
Jeanneee_ schreef:Dit kan ook alleen in Amerika, heel bizar.
x_Marr schreef:Maarja, dit laat wel weer zien.. in Amerika kan alles
Joolien schreef:magda_90 schreef:Jammer dat hij het overleefd heeft.
Ik speelde verdorie nog met playmobiel oid op die leeftijd
Ik met poppen
magda_90 schreef:Je hoeft je niet te verontschuldigen. Meningen zijn meningen, kan je mee eens zijn of niet.
magda_90 schreef:Ik heb er ook geen respect voor neeEn mijn vriend hoeft mijn mening ook niet te delen, hij ziet het alleen wel dagelijks gebeuren! Ik heb hem gister een email gestuurd met dit topic en wanneer hij tijd had zal hij zijn visie hierop geven.
Rock schreef:Jeetje... dronken!! Dat vind ik nog wel het ergste. En je vraagt je inderdaad af; waar waren de ouders? Dat je kind het huis uit sneakt om de auto te pakken (@ LadyLaura, waarschijnlijk automaat) dat kán gebeuren...
Maar hoe merk je niet dat je kind lam is??
slimmerik schreef:magda_90 schreef:Ik heb er ook geen respect voor neeEn mijn vriend hoeft mijn mening ook niet te delen, hij ziet het alleen wel dagelijks gebeuren! Ik heb hem gister een email gestuurd met dit topic en wanneer hij tijd had zal hij zijn visie hierop geven.
Hij ziet absoluut niet dagelijks 11 jarige jongens achter het stuur die dronken zijn. Hij ziet wss ongelukken die ontstaan zijn door drank. Dàt is heel wat anders. Ik weet ook wel dat hulpverleners de meest bizarre dingen dagelijks zien. Maar die mensen dóód wensen? Dan mis je toch een groot stuk in het respect naar je medemens en ben je zeker als hulpverlener/politieagent niet op de juiste post imo.
slimmerik schreef:Rock schreef:Jeetje... dronken!! Dat vind ik nog wel het ergste. En je vraagt je inderdaad af; waar waren de ouders? Dat je kind het huis uit sneakt om de auto te pakken (@ LadyLaura, waarschijnlijk automaat) dat kán gebeuren...
Maar hoe merk je niet dat je kind lam is??
Als je niet thuis bent bijvoorbeeld. Kind kan verkeerde vrienden hebben etc. En vergeet de zwerfjongeren niet in Amerika
magda_90 schreef:misdaden worden gepleegd door kinderen die nauwelijks ouder zijn dan die leeftijd en dan dat hij ze de verkeerde pad op ziet gaan.
[edit] En trouwens, respect naar mijn medemens heb ik absoluut wel. Het houdt bij mij alleen wel op als ze dit soort dingen gaan doen. Ook andere 'simpelere' dingen als een inbraak gaat er bij mij niet in, dan heb je mijn respect verloren.
slimmerik schreef:magda_90 schreef:misdaden worden gepleegd door kinderen die nauwelijks ouder zijn dan die leeftijd en dan dat hij ze de verkeerde pad op ziet gaan.
[edit] En trouwens, respect naar mijn medemens heb ik absoluut wel. Het houdt bij mij alleen wel op als ze dit soort dingen gaan doen. Ook andere 'simpelere' dingen als een inbraak gaat er bij mij niet in, dan heb je mijn respect verloren.
Dus dan ook maar DOOD AAN ALLE INBREKERS ?
Heb jij ooit mensen in je naaste omgeving verloren aan de dood? Kun je dan nog iemand anders doodwensen ?? Zelfs een kind dood wensen??