Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Zo bijzonder is dit niet...
Hier in Nl. moeten ze ook braaf hun depot halen, anders mogen ze niet eens op verlof
Ik vind het verder prima, ook al is het nog geen 100% garantie. En het is ook nog redelijk humaan.
Gewone castratie, tja... met dat het niet afdoende werkt, heeft dit volgens mij heel wat meer impact dan je prikje/pilletje halen.
Het werkt iig beter dan 'normale' castratie ( ja, is onderzocht).
Heeft te maken dat ook de bijnieren hormonen aanmaken die met het libido te maken hebben, met chemische castratie wordt dit ook meegepakt. Met normale castratie niet.
mick75 schreef:Op een bekende pedo kan je kinderen (en mensen) nog voorbereiden en duidelijk maken niet met die persoon om te gaan. Een al dan niet chemisch gecastreerde pedo kan zomaar een kind van de straat grissen, er van alles mee doen en het daarna gewoon afmaken uit frustratie.
StillAngel schreef:Waarom niet bij ons?!! Geweldige oplossing! Ik zou als ik man was, wel even 2 keer nadenken dan..
jameyskatje schreef:wat nou chemische casteratie... gewoon piemel eraf. hebben dat soort mannen wel behoefte om een gezin te stichten? met een casteratie kunnen ze nog steeds vanalles doen hoor.. ze kunnen alleen niemand bevruchten, maar misschien vinden ze dat alleen maar een voordeel. kan geen begrip hebben voor die mensen, wat hun verhaal ook is. het is gewoon ziek,kinderen zijn onschuldig