Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Imago, mag het allemaal iets respectvoller gebracht worden alsjeblieft?
Imago01 schreef:Blue_Eyes schreef:Imago, mag het allemaal iets respectvoller gebracht worden alsjeblieft?
Respect? Voor wie? Voor wie toon ik volgens jou geen respect dan?
Heb mijn berichten nog eens gelezen. En vind mijn toonzetting niet respectloos. Ja ten opzichte van onze huidige min-pres. en daar heb ik ook totaal geen respect voor dus ben gewoon eerlijk...of mag dat niet?
Judith_M schreef:Imga01, het is inmiddels duidelijk dat je pro-wilders bent hoor, hoef je niet verder op deze manier te benadrukken.![]()
Ik vind het een goed idee om wilders met zijn lichtelijk aparte ideeën de kamer uit te schoppen. Het is toch triest dat ej niet met normale standpunten in het nieuwd kunt komen, maar alleen met de meest idiote opvattingen qua hoofdoeken enz?
Imago01 schreef:Weet je, ik vind het wel ‘lekker’ dat er eens iemand is opgestaan die lekker overal tegen aan schopt. Okay, een aantal dingen die hij meldt zijn wel erg ver gezocht en ik ben het lang niet met alles eens, maar feit blijft wel dat hij iedere keer weer (internationale) discussies oproept. Mensen aan het praten krijgt, aan het denken krijgt en bepaalde onderwerpen juist bespreekbaar krijgt. Dat vind ik het goede eraan.
Feit blijft dat de Nl. eigenlijk een stel lafaards zijn die als klootjes achter anderen aan hobbelen, vooral niet een eigen mening vormen en als ze die al hebben, er niet voor uit durven te komen, bang om onder tafel geluld te worden – of erger!
Lekker toch dat er iemand is die bepaalde onderwerpen, waar men voorheen niet eens aan durfde te dénken zowat, bespreekbaar maakt.
Want de Nederlanders zijn toch zo n lekker open volkje? Ja, me togus! We laten ons intimideren en indoctrineren aan alle kanten.
Hannah_Menno schreef:Miepie1980 schreef:Ik zie trouwens liever een hoofddoek dan zijn kapsel.
Citaat:Nou ja, de Nederlanders een laf poedersuiker noemen vind ik persoonlijk te ver gaan.
Imago01 schreef:Wacht maar af tot de rottige gevolgen jou persoonlijk treffen, dan ga je wel anders denken.
...
Citaat:Van mij mogen alle theedoeken wel weg
wat is dr mis met die man zijn haar is toch hardstikke sexy![]()
Nee maar serieus waarom moet iedereen altijd als argument zijn haar gebruiken hebben ze geen sterkere punten?