11-jarige jongen is reincarnatie van overleden WW2-piloot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:59

Nou er was een jaar geleden ofzo een programma op tv waarin mensen met problemen terrecht konden. Ik weet niet meer hoe het heette. Daarin kwam wel een vrouw die angst claustrofobie (schrijf je dat zo :+ ) had en achteraf bleek dat ze een of andere vrouw was geweest die zich verstopt had in een rioolbuis en daar dood is gegaan.... haha, nou dat vind ik niet zo heldhaftig...

En heb ook eens iemand gezien die op een bepaald punt de straat niet over durfde te steken en toen bleek dat die persoon daar jaren geleden op die plek was doodgereden.

Maargoed, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet geloven, het klinkt opzich wel interessant.

Jaimyliefje

Re: 11-jarige jongen is reincarnatie van overleden WW2-piloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:05

Hoe kan de wereld bevolking nou groeien als reïncarnatie zou bestaan?? :+

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:11

Whahaha inderdaad... dat is een goede...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:30

Dit is één van de vele verhalen, maar velen houden het geheim omdat ze niet voor gek versleten willen worden. Ik ken verhalen van mensen die gewone burgers waren hoor. :)

Ook een kennis van mij haar zoon, die wist ook dingen over hun woonplaats die hij op die leeftijd (4-5 jaar) gewoon niet kon weten; ze wisten het zelf niet eens, maar toen ze het uitzochten bleek het allemaal waar te zijn alleen 60 jaar eerder gebeurd. Heel weird.

Zij zijn nog al gelovig en vonden het het werk van de duivel en hij mocht er niet meer over praten...

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:15

Lante schreef:
Dit is één van de vele verhalen, maar velen houden het geheim omdat ze niet voor gek versleten willen worden. Ik ken verhalen van mensen die gewone burgers waren hoor. :)

Ook een kennis van mij haar zoon, die wist ook dingen over hun woonplaats die hij op die leeftijd (4-5 jaar) gewoon niet kon weten; ze wisten het zelf niet eens, maar toen ze het uitzochten bleek het allemaal waar te zijn alleen 60 jaar eerder gebeurd. Heel weird.

Zij zijn nog al gelovig en vonden het het werk van de duivel en hij mocht er niet meer over praten...

Hier heb je gelijk bij. Mijn oma vertelde me ooit dat ik vroeger ben meegeweest naar het buitenland, daar in een plaatsje kwam en precies wist wat waar was en wat er gebeurd was. Kortom, ik wist alles tot in detail te vertellen terwijl ik er nooit geweest was en de rest van de familie ook niet. Eerst vonden ze het blijkbaar allemaal nogal grappig en vol fantasie, maar het werd wel erg gedetailleerd om fantasie te zijn en het klopte ook nog eens precies. Ik herinner me er zelf helemaal niks meer van, ik was te klein, maar oma wist het nog precies en mijn moeder ook. Dus tja, wie weet bestaat zoiets als reincarnatie toch wel, maar vergeten we op oudere leeftijd wie we zijn geweest (net als in Ghostwhisperer, haha!!).

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:42

Heel interessant! Ik geloof het opzich wel.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:53

Eerste wat bij mij opkomt is dat de ouders het allemaal verzonnen hebben om aandacht te krijgen...

Ben nou eenmaal te nuchter om dit soort dingen te geloven...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:14

Ik begin er steeds meer in te geloven.
Was ook zo nuchter als wat, maar na steeds meer ervaringen sta ik er nu wel open voor :j
En ja, helaas zijn er ook mensen die de boel bedonderen om aandacht of geld te krijgen _-:(

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:14

Ik geloof heilig in reincarnatie en andere levens, vind dus niet zo schokkend en weird als sommige anderen ;)

En natuurlijk zijn er ook genoeg mensen die er sceptisch tegenover staan, ook dat mag.

Ik zeg altijd: "eens" zul je de waarheid leren kennen :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:42

Ja wie weet worden de personen dan nog gestraft voor wat ze een ander hebben aangedaan. }>
Weet er genoeg bij wie ik dat graag zou gaan zien gebeuren

Helaas komen we er nooit echt achter

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 14:33

Ik heb hier eens een boek over gelezen, kids die hun vorige leven herinneren.

mijn vriend kon dit ok vroeger, vertelde toen hij klein was keer op keer dat hij in een brandende auto zat met zijn zusje.