Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Laat lekker gaan dat kind. Via i-net leren is zo raar niet. Misschien hier in Nld. wel maar elders kan het ook prima. Als je reëel afspraken maakt en deadlines stelt moet dat gaan.
Daarnaast is zo'n bootreis om de wereld met alle bijkomende zaken een stuk leerzamer dan alleen maar twee jaar in de schoolbanken zitten en balen dat je de kans ontnomen is om echt een statement te maken om als eerste de wereld op deze leeftijd rond te gaan.
kensha schreef:Nou dan mogen die piraten van mij de zeilboot aanvallen en der verkrachten.
Suuzert schreef:Ik vind, puur omdat je geen uitzonderingen moet gaan maken, dat het niet kan.
Citaat:Iedereen is leerplichtig tot hun 18e (of ouder?) en ik vind dat ook dit meisje zich daar aan moet houden. Omdat ik goed zou zijn in paardrijden, zou leerplicht mij ook geen uitzondering noemen zodat ik in het buitenland zou kunnen gaan rijden.
ArabicQueen schreef:Laura wel op ''vakantie'' zo zie ik het hoor ze gaat weg om haar droom hobby waar te maken.. Zo kan ik het ook nou ik wil wedstrijden gaan zijn in italie etc etc nou ik mag toch ook niet (nu wel danOmdat ik al tijd niet meer leerplichtig ben) Mag laura op soloreis?!?! DAN MAG MIJN KIND LANGER OP ZOMERVAKANTIE thja zo zie ik het...
ArabicQueen schreef:Laura wel op ''vakantie'' zo zie ik het hoor ze gaat weg om haar droom hobby waar te maken.. Zo kan ik het ook nou ik wil wedstrijden gaan zijn in italie etc etc nou ik mag toch ook niet (nu wel danOmdat ik al tijd niet meer leerplichtig ben) Mag laura op soloreis?!?! DAN MAG MIJN KIND LANGER OP ZOMERVAKANTIE thja zo zie ik het...
Heino schreef:Anne_GTI schreef:Dat vind ik heel wat anders als een vakantie, dit is een onderdeel van het plan naar de toekomst van het kind.
Dat is het ook wel, maar leg dat maar eens uit aan een gemiddelde 13jarige (of bepaalde ouders)