EO-presentator mag van omroep niet op homoboot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:53

http://www.boilingfrog.com/wp-content/u ... 0Pride.jpg
Dit is gewoon ranzig en dat heeft niets te maken met het feit dat het mannen zijn, waren het hetero's geweest had ik het net zo afstotelijk gevonden.
Als ik dit op straat zie denk ik echt niet, goh wat een leuke kerels, daar heb ik nu echt respect voor.
Even voor de goede orde.... de jaarlijkse naakt-fietstocht van de naturistenvereniging vind ik net zo'n trieste vertoning :')

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:55

Lia_ schreef:
Vudress schreef:
Ik vind de gaypride een leuk feestje. Voor iedereen die het te extreem vindt: kijk uit dat je eigen man niet hetzelfde doet........ Waarschijnlijk achter gesloten deuren en niet op zondag.

Mijn man staat idd op doordeweekse dagen in een leren string op een rubberbootje in de badkuip met de badkamerdeur op slot, het was de house-dreun die hem verraden heeft _O- _O-

Dat vermoeden heb ik altijd al gehad!! ;)

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:44

faye schreef:

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Hoe "normaal"je je ook gedraagt, er zijn helaas nog veel bekrompen mensen die het niet kunnen laten rare opmerkingen te maken over iemands homo of lesbisch zijn.[/quote]

Zeker waar!

Maar dat soort mensen hou je altijd.
Je hebt ook van die figuren die altijd heel bekrompen omgaan met andersdenkenden, of bepaalde gelovigen, of mensen die anders in het leven staan dan zij zelf. Zelf denk ik dat je om dat soort trieste personen alleen maar heel hard moet lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:03

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 11:18

Lia_ schreef:
Sorry hoor, maar als ik wil opkomen voor mijn rechten en serieus genomen wil worden ga ik juist niet in mijn blote kont op een bootje in de gracht staan _O-
De apartheid is ook niet afgeschaft omdat negers (jouw woorden niet de mijne) in hun blote kont op straat gingen dansen ;)

Lia, de Canalparade is allang niet meer zo ranzig en bloot als dat het jaren geleden was. Tegenwoordig is de Gaypride een vrij serieuze onderneming waar ook grote bedrijven (ING, Shell) en overheidsinstanties (politie, defensie) aan meedoen. Wat Alex66 al probeert te vertellen is de Gaypride helemaal niet bedoeld als een extravagant feestje want die hebben we hier in Amsterdam elk weekend al. Het is bedoeld om homo's en lesbo's uit de hele wereld bij elkaar te brengen en samen uit te dragen dat homosexualiteit niet tot discriminatie of een vorm van apartheid mag leiden. De Gaypride is ook niet alleen maar de Canalparade, maar duurt een hele week en kent ook heel erg veel informatieve items. Voor mij is de Gaypride juist heel mooi omdat ik zie dat homo's en lesbo's uit de hele wereld hier komen om zich een weeklang zichzelf te voelen en om gewoon homosexueel te kunnen zijn zonder dat ze daarvoor opgepakt of verstoten zullen worden. En ik vind dat we daarmee een groot cadeau weggeven aan heel veel mensen. Dat men daarbij danst op straat en een borreltje drinkt, dat hoort erbij en is een stuk positiever dan in een zwarte jurk in de kerk te gaan zitten klagen. De Canalparade is a.s. zaterdag en ik nodig je hierbij uit om samen met mij te gaan kijken :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:04

Bedankt voor de uitnodiging maar volgende week zit ik in mijn werkweekend.
Volgend jaar ga ik graag met je mee :j

Anoniem

Re: EO-presentator mag van omroep niet op homoboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:38

Machie

Re: EO-presentator mag van omroep niet op homoboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:46

Lia_ schreef:
Mijn man staat idd op doordeweekse dagen in een leren string op een rubberbootje in de badkuip met de badkamerdeur op slot, het was de house-dreun die hem verraden heeft _O- _O-

Altijd al gedacht dat er iets anders was dan normaal was aan albert ;)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:42

Anoeska schreef:
@gekvanfleur; ik ben helemaal niet christelijk opgevoed, heb er ook niet veel mee maar ook zeker niets tegen. Maar een klein stukje van jouw tekst begrijp ik niet.
Citaat:
je moet iedereen liefhebben, ook de homo en weet ik wat allemaal. het gedrag mag je dan wel afkeuren, de mens zelf moet je met respect behandelen

Als ik dit wat algemener maak, dan staat er dat je niet de persoon, maar wel z'n gedrag mag afkeuren. Maar dat je dan alsnog de persoon mag liefhebben. Hier kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Mijn gedrag komt toch voort uit wie ik ben, dus als je mijn gedrag afkeurt, dan keur je toch ook mij als persoon af?

Verder vind ik de gaypride een prachtig feestje, maar eigenlijk niets zeggen over homo's in het algemeen. Een specifieke groep, die van een specifiek feestje houdt. Niets mis mee!

Anoeska, ik wil graag even reageren op het stukje over gedrag/persoon afkeuren.
Je kunt wel degelijk iemands gedrag afkeuren maar daarmee niet tegelijk de persoon afkeuren.
Ik weet niet of je kinderen hebt, maar stel het je anders even voor: je hebt een dochter en zij doet iets waar jij het totaal niet mee eens bent. (voorbeeldje; ze zet een kind uit de straat ontzettend voor schut, ze pest iemand) Dat gedrag keur je af, dat is niet goed en waarschijnlijk geef je je dochter ook flink op haar kop. Máár: je HOUDT nog steeds zielsveel van haar. Ze is je dochter! Natuurlijk hou je van haar en keur je je dochter als persoon niet af. :) En dan kun je zeggen: Jaa maar dat is mijn dóchter. Da's anders. Nee, dat is niet anders. Het IS dus mogelijk om iemands gedrag af te keuren maar niet de persoon zelf. ;)