Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mnkortleve schreef:Bij ons is er pas ook 1 geland in het land en precies in een stuk wat de andere dag gemaaid moest worden en ze lopen best een hele hoop kapot dus mijn schoonvader was ook best boos omdat er heel veel land aan de overkant van de weg wel gemaaid was en ze makkelijk daar hadden kunnen landen.
Volgens de ballonvaarders hadden ze toestemming om bij ons te landen nou die toestemming hadden ze zeker niet van ons gekregen.
Alle dieren in de omgeving waren helemaal van slag en rende als gekken door het land.
Ik weet niet of iemand weet wat een vaart met een balon kost, maar ik kan je zeggen dat ze daar makkelijk wat meer van aan een boer kunnen geven.
Ik geef die boer gelijk dat hij kwaad is geworden, iemand aanvallen met een trekker keur ik uiterraard niet goed.
Welshcobfan schreef:zou jij in staat zijn tot poging tot doodslag op het moment dat er geen schade is of dieren lopen?
Vergoeding is logisch en boos worden ook, maar poging tot doodslag gaat wel ver!
Zoezi schreef:Ik vind het weer hoog opgeblazen hier.
Overal heb je rotte appels.
Je hebt luchtballonnen, motoren, vuurwerk. Van alles wat je paard op hol kan laten slaan.
Die boer is gewoon een zanikerd. Zo'n mega ballon kan heus niet overal 'even' landen. Ik heb er zelf in gezeten. We hebben een half uur gezocht naar een landingsplek!! Daarna was ook gewoon het gas OP!
Bovendien vind ik mensen nooit zo gastvrij als je op hun land komt, met of zonder ballon.
Zoezi schreef:Die boer is gewoon een zanikerd. Zo'n mega ballon kan heus niet overal 'even' landen. Ik heb er zelf in gezeten. We hebben een half uur gezocht naar een landingsplek!! Daarna was ook gewoon het gas OP!
Bovendien vind ik mensen nooit zo gastvrij als je op hun land komt, met of zonder ballon.
Je hebt luchtballonnen, motoren, vuurwerk. Van alles wat je paard op hol kan laten slaan.
Die boer is gewoon een zanikerd. Zo'n mega ballon kan heus niet overal 'even' landen. Ik heb er zelf in gezeten. We hebben een half uur gezocht naar een landingsplek!! Daarna was ook gewoon het gas OP!