Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Alle pb's staan op de server, ook de orginelen, dus makkelijk na te kijken door de mods!!
Aranel schreef:BAH dat dikke wijf (sorry ik heb er even geen andere woorden voor)
Brainless schreef:@chiqa, de "echte" pesters gaan juist door en zijn vaak een bekende van de gepeste.
Je hebt als slachtoffer het echt niet (altijd) in de hand om te voorkomen dat je (ernstig) gepest wordt.
Aranel schreef:BAH dat dikke wijf (sorry ik heb er even geen andere woorden voor) probeert zich gewoon zielig op te stellen, och ja ik heb spijt ..
slimmerik schreef:Aranel schreef:BAH dat dikke wijf (sorry ik heb er even geen andere woorden voor) probeert zich gewoon zielig op te stellen, och ja ik heb spijt ..
Dit vind ik al een vorm van cyberpesten. Je hebt toch zeker thuis wel normen en waarden meegekregen? Waarom moet dat "dikke" en dat "wijf" genoemd worden? Mensen in hun waarde laten a.u.b.
Ik had het ook nooit zo in de gaten snoevie. Maar ook op bokt worden op een gruwelijke manier soms mensen tot het uiterste gedreven.
Chiqa schreef:En die TEM knop, of PB's copieren vanuit de database, kan je wel op je buik schrijven, die komt er nooit.
Brainless schreef:Maar dan moeten ze van BOKT niet zeggen dat het "helaas" niet kan, maar dat ze gewoon weg dit niet willen.
Chiqa schreef:Slim, vroeger had je pesten op school...waren ze eindelijk zover dat dit streng werd aangepakt. Dat soort pesterijen moest je nog moeite voor doen....
Cyberpesten kan iedere simpele ziel die de hele dag niets te doen heeft en op zijn krent kan zitten.
Shadow0 schreef:Maar waarom zou je daar dan zo van onder de indruk raken? Waarom zou je dan ook als gepeste niet vooral bedenken dat het maar suffe zinnetjes zijn van lafaards die niets anders doen dan achter hun toetsenbord te zitten? Waarom zou je daar waarde aan hechten? Waarom gun je dergelijke mensen zoveel invloed?
Shadow0 schreef:Het is smerig en het heeft veel invloed... maar ik denk dat mensen zich ook veel te makkelijk bang laten maken.
Chiqa schreef:Je website hacken, bedreigingen aan je huisadres, persoonlijke bedreigingen met politiebescherming?
Ik noem dat niet bepaald suffe zinnetjes die je zo even weg kan wimpelen.
Citaat:Denk dat de bovenstaande voorbeelden niet bepaald een voorbeeld zijn dat je je snel bang laat maken, helaas keiharde realiteit.
Shadow0 schreef:Maar waarom zou je daar dan zo van onder de indruk raken? Waarom zou je dan ook als gepeste niet vooral bedenken dat het maar suffe zinnetjes zijn van lafaards die niets anders doen dan achter hun toetsenbord te zitten? Waarom zou je daar waarde aan hechten? Waarom gun je dergelijke mensen zoveel invloed?