Pashon schreef:sorry, maar vind dit een beetje kort door de bocht.
Mijn dochter sliep tot ze 8 maanden oud was altijd in de auto, je hoorde haar niet en zo zullen er wel meer kinderen zijn die je niet hoord in de auto.
mocht mijn partner dit overkomen en ik mijn dochter zo aantreffen in de auto dan zou ik in geen miljoen jaar denken dat het met opzet gedaan is. mijn partner is gek op onze dochter en denk dat iedere ouder heel wijs is met zijn of haar kind en je krijgt er bij mij dan ook neit in dat het met opzet gedaan is.
@ Breghje, dat is het voordeel van op het platteland wonen, wonen wij ook en idd het hele dorp voed onze dochter mee op.
Opzet kan er bij mij ook niet in, als hij normaal niet het kindje naar het kdv zou brengen en een heel zware baan heeft waar hij meteen inzit, plus idd de afstandbediening van de auto (*steekt hand omhoog*, ik mik met dat ding ook altijd over mijn schouder) en violá de omstandigheden zijn geboren. Tuurlijk praat het dat niet goed, maar zijn we niet allemaal ook maar gewoon méns? Ik heb ontzettend te doen met beide ouders....