Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:11

ik vind het wel mooi :D

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:11

En hopelijk was de prijs hetzelfde dan voor 3 tattoo's...:D

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:12

Vanochtend attendeerde mijn belgische collega me op dit bericht. We hebben toen samen even naar het artikel gekeken van het nieuwsblad. Het meisje stelt daar dat de tatoeerder alleen frans sprak en zij alleen nederlands en engels. Mij kun je niet wijsmaken dat een 18 jarige belgische nog niet het woordje trois kan zeggen..... en anders is het opsteken van 3 vingers ook behoorlijk effectief.

In hett artikel staat ook dat ze het zelf wilde. Haar vader betaalde de tattoo, ging tussendoor even een ijsje eten. Zij heeft in die tijd 56 sterren laten zetten en toen haar vader terug kwam en not amused was, heeft ze het verhaal omgedraaid, aldus de tatoeerder. Kan me ook wel weer wat bij voorstellen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt he.

Ik vind het een vreemd, heel vreemd verhaal.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:13

dan heeft papa lang gedaan over zijn ijsje ppfff
volgens mij vond ze dit zelf el leuk maar schrok van de reactie van papa toen hij terugkwam
en nu krijg die man de schuld

Stephaniiee_

Geloof er niks van :n

tattoo zetters doen toch eerst een soort plakplaatje met de tekening om het goed ( of fout ) te keuren?

Vind de sterren ook erg lelijk gezet..

Suzzy_3

Er staat ergens dat ze maar 50 euro heeft moeten betalen: de prijs voor 4 sterren.

yarrah

Eponastable schreef:
En zeggen dat papa snel een ijsje gaan eten is ondertussen...

Dat was wel een hele grote sorbet!! :D .
Ik snap het kind niet, ze is zelfs bij op haar neus getattoeerd en geloof me dat zie je en voel je zeker!
Een kulverhaal.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:14

Dat verhaal klopt echt van geen kanten.. bedoel ik zou sowieso ergens heengaan waar je ze kan verstaan, als dat dan niet kan, dan zeg je het toch iig als de tekening anders is als je wilt? Nee in welke taal dan ook snapt die echt wel... en 3 vingers opsteken ook. Daarbij je merkt toch waar het gezet wordt? In slaap vallen vind ik wel een heeeeeel vreemd excuus. En inderdaad als je voelt dat die ergens anders bezig is duw je m toch weg? :+

Sowieso ze was in slaap gevallen, maar ze kon wel vragen hoe lang die nog bezig was en dat kon en verstond ze dan wel? Ik dacht dat ze de taal niet sprak?? Nee hoor ik zeg: kansloos kind die aandacht te kort komt en het zelf heel mooi vond maar schrok dat paps er niet mee eens was.

En d'r pa ging EVEN een ijsje eten.. ik weet niet maar hoe langzaam wil je dat opeten als iemand dan zoveel sterren kan zetten? Nee hoor kind schrok gewoon van paps reactie.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:14

nou, ze is iniedergeval uniek :+
ik ga mee met de reactie van gijs.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:15

De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen. 3 sterretjes bij je oog zullen toch heel anders aanvoelen als er getatoeëerd wordt dan ook sterren elders op je gezicht.

Anoniem

Hahhahaah gewoon lachwekkend dit! Hahahha ik geloof trouwens helemaal niets van die meid! En als zij ze weg laat laseren blijft er toch nog een litteken zitten!

hahaha sorry hoor maar hoe dom kan je zijn om naar een tatooeder ( weet niet hoe je het schrijft) te gaan als die sowieso al een andere taal spreekt en je hem niet kan verstaan!

En ze gebruiken altijd eerst een plakplaatje dus meisjelief liegt gewoon

eekhoornerik

Heb echt in een deuk gelegen van die foto's!

Wat een bizar verhaal zeg. Ik geloof haar niet, maar de tattoeerder ook niet.

56 sterren in het gezicht laten zetten? Dan moet je toch wel eerst even goed met je klant over zijn of haar wens gaan praten of ze hier wel heel goed over nagedacht heeft.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:16

Sorry maar dit is wss weer een aparte slag van mensen hoor.
Mij maak je dat ook niet wijs, ik val in slaap tijden tatoage op gezicht. Verder merk je toch wel waar ze bezig zijn.
Apart verhaal weer

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:17

yarrah schreef:
Eponastable schreef:
En zeggen dat papa snel een ijsje gaan eten is ondertussen...

Dat was wel een hele grote sorbet!! :D .
Ik snap het kind niet, ze is zelfs bij op haar neus getattoeerd en geloof me dat zie je en voel je zeker!
Een kulverhaal.....

Haha ja lekkere sorbet...

Mijn god goed hopen dat ze geslaagd is op school dit jaar of ze mag er niet meer binnen met zo'n gezicht!

Volgens mij heeft ze zelf gekozen wat ze wou, pap's was niet blij en heeft het verhaal verdraaid.
Ik heb ook eentje laten zetten, je hebt altijd eerst een voorbeeld op papier en waar je hem wilt zetten.

Of die man was onbekwaam maar ik vermoed van niet of dat kind heeft goed gelogen tegen pap's :D

Ze heeft wat ze wou, aandacht...

Suzan_bobar

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:18

Hahahaha wij hadden het er ook al over op het werk :D Ook als ze wel in slaap was gevallen, had je het zeker gemerkt!!! hahahaha io NU.NL staat ook dat ze meerdere keren in de spiegel had gekeken en dat het gezeur pas was begonnen toen haar pa en ma terug kwamen hahahaha
En daarbij liet ik nog geen tattoo zetten bij iemand waarmee ik niet kon communiceren al was het nog zo!! hahahahaha

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:18

:oo Die foto's! :oo

Zoals Apple zegt: de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Het meisje komt in ieder geval niet heel geloofwaardig over. Ik kan me niet voorstellen dat ik in slaap zou vallen tijdens het laten zetten van een tattoo. Helemaal niet op je gezicht met zoveel gevoelige plekken. Heb er overigens zelf twee (niet op mijn hoofd ;) ).

Je zal het maar op je gezicht hebben zeg, dat krijgt ze er nooit meer netjes af! :n

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:19

Wat een raar verhaal.. je valt toch niet in slaap :z
Het is wel lelijk zeg :o

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:20

Zoals al vaak gezegd word, je voelt het eeecht wel als er oppeens ergens anders getattoeerd word. Ik vermoed ook dat ze gelogen heeft tegen paps. Bovendien leek het haar mischien wel een leuk idee om een hoge schadeclaim in te dienen. :')
Nouja 1 groot banketstaaf in iedergeval.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:22

Of ze is echt zo getatoeerd omdat ze het zelf zo wilde en is zich vervolgens rot geschrokken en geeft de arme tatoeerder de schuld ...
Of ze wilde inderdaad maar 3 sterren en de tatoeerder heeft er per ongeluk door de taalbarriëre wat meer gezet ...
Of ze heeft er inderdaad maar 3 en de rest is bij getekend om pa te jennen en dat is een beetje uit de hand gelopen. Haar "15 minutes of fame" heeft ze in ieder geval gehad

(Je zal er toch zo bij lopen, echt niet fijn)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:23

Lijkt me ook een beetje raar dat je in slaap kan vallen tijdens het tatoeëren ik had namelijk soms best wat pijnlijke plekjes (ok ok niet in mn gezicht, gelukkig). Vin het daarom best wel een raar verhaal.
Heb trouwes ook nog erges het filpje gevonden: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/r ... 616_Tattoo

Vind het echt geen gezicht. En sja hier blijft ze echt littekens van houden, lelijk..

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:23

horseylove schreef:
'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild.

Ohhhh ja, en toen de tattooist (hoe schrijf je dat?) op der neus en kin bezig was, kwam ze niet tot de conclusie dat dat wel heel ver uit de buurt van het linkeroog is?
Excuus, ik lag te slapen?
Maak dat de kat wijs _O-

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:24

En zeggen dat als ze tot aan je oor bezig zijn dat dat normaal is?
je weet toch zelf wel waar het ongeveer moet staan :D

Ik zie net enkele foto's, haar famillie ziet er ook maar eng uit hoor, die man zal wel een pak rammel krijgen volgens mij!
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 4wodATqKpg
Laatst bijgewerkt door Eponastable op 16-06-09 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:25

Hoe dom kan je zijn. Mijn god 8)7 .

En dan nog serieus beweren dat je pas achteraf bedacht dat het mss niet klopt als hij op je kin bezig is terwijl je een ster rond je oog wilt :+ .

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:27

In slaap vallen bij het zetten van zo'n tattoo? Dat moet je dan ook wel kunnen :roll: Ze zal alvast een hogere pijngrens hebben dan ik :Y) Vind het echt een enorm raar verhaal... Benieuwd hoe dat gaat aflopen :=

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:27

Tootz schreef:
Lijkt dan zeg je toch: NON...Trois s'il vous plait, en anders schud je met je hoofd heen en weer en steek je 3 vingers op..... hoef je geen frans voor te kunnen. :+ :? Vaag verhaal....

Het is ook een 3 als je goed kijkt...