Kinderen in de auto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:33

Ik herken mezelf er ook in. En ik ben in 1986 geboren :+

Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik toen ik nog enig kind was, en we in de auto ergens heen gingen, dat ik languit op de achterbank lag te slapen :D

En ook ik hing al vanaf mijn 8e alleen met een vriendinnetje rond in het bos, dorp, park, zonder gsm :Y)

Prrrr

Re: Kinderen in de auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:35

Interessante lijst, maar helaas wat minder passend bij het topic...
Mag het weer terug naar het originele onderwerp?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:23

Ylana schreef:
Mensen kijken me ook raar aan wanneer ik één van de hondjes of de konijnen vast snoer in hun vervoersbox :+

Dat doe ik ook hoor. De kattentransportdoos gaat als ie op de voorstoel staat in de gordel. Moet er niet aan denken dat poekie door de auto gaat met box en al.
Daarnaast vind ik het voor mezelf ook veiliger.

Schuur_

Re: Kinderen in de auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:35

Ik werk bij een zwembad aan de kassa (en keuken en bediening :P) en kan dan recht op de parking kijken. Je wilt niet weten hoeveel mensen er uit 1 auto kunnen komen, ik sta er soms echt van te kijken! Wat mij wel opvalt (niet rascistisch, denigrerend, discrimerend bedoelt) is dat het meestal buitenlanders zijn die met 7 man uit een gewone auto komen en dan nog een stuk of 3 kinderen meehebben. Ook hebben we veel kinderfeestjes en het is echt niet normaal soms, dan stopt er een bestelwagen voor de deur, stapt moeders uit en opent de laadruimte, komt daar het hele kinderfeestje uitrennen.
Ochja, je ziet nog eens wat achter de kassa daar, maar soms denk ik echt van 'dit kun je niet menen' (ouders die hun kinderen naar de auto laten rennen over de parking heen, kind loopt gewoon door naar de auto en komt er ineens iemand over de parking rijden, wordt dat kind door papsie een goede bolwassing gegeven want je kunt echt wel van een kind van 5 verwachten dat die uitkijkt voor auto's als die mag rennen)