sarabande schreef:Wat we missen is een premier met daadkracht, die de dingen geloofwaardig en met charisma overbrengt.
Het gedraai van Balk, inzake PVV eerst wel dan niet, De Dalai Lama, en zijn adoratie voor Bush doen nu niet direkt wervend aan.
Op het moment dat er een premier met uitstraling is, is het gekanker van: se sitte maar te slape in de haag, zo over.
Het gaat er niet om wat ze doen, alhoewel ze dat veel te weinig naar buiten brengen, maar wie verteld wat ze doen.
Het is ook een rare trend
In DZDD krijstte Froukje op een onbeschofte manier door minister Cramer heen die de kans niet kreeg een zin af te maken, vervolgens zat ze geboeid naar een nitwit te luisteren die eindeloos over het zeer interessante onderwerp hoe hij een vrouw versierde zat te leuteren.
Waar ik maar mee wil zeggen dat de media heel sterk meewerken aan het beeld dat de massa over onze bestuurders heeft.
En die media vormen dus ook het beeld dat jij van Balkenende hebt.
Balkenende draait overigens niet voor wat betreft het wel of niet uitsluiten van de PVV. Het CDA heeft altijd gezegd geen enkele democratische partij uit te sluiten in het proces van coalitie-vorming, maar het is een feit dat de PVV ontzettend ver van het CDA en andere partijen af staat, waardoor een akkoord met Wilders moeilijk voor te stellen is (net als een coalitie met de SP, wat weldegelijk geprobeerd is). Zeker doordat Wilders nu al min of meer aangeeft niet te willen nuanceren. Zo kan hij dus nooit een coalitie vormen en voor altijd roepen wat 'ie wil, zonder echte oplossingen aan te dragen die staatsrechtelijk ook daadwerkelijk mogelijk zijn. Wat dat betreft lijkt een coalitie met de PVV interessant. De PVV zal dan ook water bij de wijn moeten doen, waardoor alle Wildersfans teleurgesteld zullen worden. En dan eindigt de PVV net als de LPF...
Die Froukje heeft trouwens vroeger bij mij in de klas gezeten, hahaha! Ik moet eerlijk zeggen dat ik snel wegzap als die halve wenkbrauw in beeld komt... Tenenkrommende manier van presenteren inderdaad.