Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anouk_Leroy schreef:Flosje446 schreef:Ik kom uit het gat dat Gouda heet.
En je hoeft mij niet meteen aan te vallen. Volgens mij heb ik iedereen mensen genoemd, dus wat is jouw probleem?
Dat jij gelijk terug aanvalt. Relax even voordat je meteen reageerd.
Jij zegt dat je op een koopavond blij was dat je VEILIG in je auto zat. De reden dat je veilig wilde zijn is omdat er Marokkanen om je heen waren. (Waren ze wel allemaal Marokkaans? Zijn ze allemaal criminelen? Wilden ze je echt allemaal bestelen? Of lastig vallen? Of tegen je opbotsen? Of wat je dan dacht ook?)
Moet je eens in Haarlem kijken op koopavond. Haarlem (centrum dan) is net aan twee lange winkelstraten. Maar daar lopen wel vier agenten te paard rond! Ik voel me alleen maar veilig als er politie op straat is. Het lijkt of jij dan alleen maar banger word. Is het feit dat er veel politie loopt nou echt en teken dat "die Marokkanen" zo slecht zijn? Of zorgen ze gewoon voor de ALGEMENE veiligheid?
Vooroordeeltjes gevormd voordat er uberhaubt wat gebeurde misschien?
En die drie gesluierde vrouwen? Sinds wanneer is dat een bezienswaardigheid? Nog nooit tv/journaal gezien? Apart.
Als ik dus even wat diepzinniger over je bericht nadenk, dan licht het inderdaad meer aan jouw sociale ontwikkeling dan aan die van een ander.
Sorry, maar val niet gelijk iemand aan als die zijn mening uit.. Dat zou de wereld een stuk gezelliger houden!
Flosje446 schreef:Ik heb een jaar in R'dam gestudeerd en eigenlijk helemaal niets meegemaakt. Ik kwam veel in Kralingen en het centrum. Ik ben ook meerdere keren in Katendrecht geweest en de sfeer die daar hangt dan krijg ik al de kriebels. Ook een keer met koopavond op vrijdag, alleen maar Marokkanen op straat, overal politie en was toen echt blij dat ik veilig bij de auto ben gekomen.
Wat mij wel altijd opvalt is dat er in R'dam zo onwijs veel 'gekleurde' mensen zijn. Af en toe denk je dat je in het buitenland loopt, dan zie je bijna niets blanks meer lopen. Als ik dat dan vergelijk met bijvoorbeeld Wageningen (waar ik nu studeer) dan kom je bijna helemaal geen 'gekleurde' mensen tegen. Een tijd terug bij een bushalte waren 3 gesluierde vrouwen een hele bezienswaardigheid.
quera schreef:Flosje446 schreef:Ik heb een jaar in R'dam gestudeerd en eigenlijk helemaal niets meegemaakt. Ik kwam veel in Kralingen en het centrum. Ik ben ook meerdere keren in Katendrecht geweest en de sfeer die daar hangt dan krijg ik al de kriebels. Ook een keer met koopavond op vrijdag, alleen maar Marokkanen op straat, overal politie en was toen echt blij dat ik veilig bij de auto ben gekomen.
Wat mij wel altijd opvalt is dat er in R'dam zo onwijs veel 'gekleurde' mensen zijn. Af en toe denk je dat je in het buitenland loopt, dan zie je bijna niets blanks meer lopen. Als ik dat dan vergelijk met bijvoorbeeld Wageningen (waar ik nu studeer) dan kom je bijna helemaal geen 'gekleurde' mensen tegen. Een tijd terug bij een bushalte waren 3 gesluierde vrouwen een hele bezienswaardigheid.
En je woonde in gouda zei je ?
Wat denk je dat daar bij het station rondloopt![]()
ik kan me er niet druk om maken .ik ben ermee opgegroeit en ik weet ook niet beter
Anouk_Leroy schreef:[***] schreef:Weet je? Gewoon het land uitzetten deze stelende, niet werkende, uitkering trekkende stinkerds. Ze teren op onze centen en beroven ons ook nog eens. Laat ze dat maar lekker in eigen land doen! ( De goeden hierbij niet meegerekend he.... )
mja.. en jij moet heel erg uitkijken met wat, en vooral met hoe je het zegt. Wilders kan dit makkelijker roepen dan jij. Hij heeft zes man beveiliging om zich heen. Jij niets.
..
Nessah schreef:Dus omdat jij blijkbaar wel slechte dingen hebt gezien/meegemaakt/gehoord moet je je,doorop gebaseerde mening, blijven herhalen en blijven zeggen in veel verschillende topics en continu topics openen met deze opmerkingen. Ik weet jou mening nu wel en ik kan me in sommige dingen vinden.. Maar als je zo graag je mening wilt uiten en discussiëren sta dan ook open voor andere mening zonder die continu te verleggen.
Nessah schreef:Over topics die geopend worden en discussies die gehouden worden. Discussiëren is leuk.. maar wel als iedereen voor elkaar open staat en niet alleen maar je mening blijven herhalen.
Nessah schreef:Over topics die geopend worden en discussies die gehouden worden. Discussiëren is leuk.. maar wel als iedereen voor elkaar open staat en niet alleen maar je mening blijven herhalen.