Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Snap dit ook niet, al vraag ik me wel af of het klopt dat er 90 tot 95 procent van de populatie is afgeschoten, zoals in de eerste link staat. Dat lijkt me dan toch ook weer behoorlijk overdreven.
_San87_ schreef:Het is wel ideaal inspelen op de huidige moraal in de samenlevingHoe overdreven het ook is, dit kon nog wel eens een briljante zet worden...
Buitenzorg schreef:_San87_ schreef:Het is wel ideaal inspelen op de huidige moraal in de samenlevingHoe overdreven het ook is, dit kon nog wel eens een briljante zet worden...
Mhow, misschien voor de-niet-verder-dan-hun-neus-lang-is kijkende stemmer, maar zeker niet voor mensen die zich verdiepen in deze partij.
Vraag me af of mensen bewust zijn van het feit dat de 2 kopstukken van deze partij zevendedagsadventisten zijn? En dat je heel simpel gezegd als dierenliefhebbende homo of lesbi als uitschot wordt bestempeld?
OKHannes schreef:PvdD: Hoe bedoel je compleet de weg kwijt.![]()
Dit heeft niets meer met politiek te maken maar met aandachtrekkerij......
De gevestigde politieke partijen hebben meer verstand van dierenwelzijn dan de partijen die zegt dat zij daarvoor staat.
@san87: Sorry, dit heeft niets te maken dan verder kijken dan je neus lang is, sorry. goed nadenken over war je vlees vandann komt vind ik iets anders dah ecologisch verandwoord handelen. De (biologische) boeren hebben alleen maar overlast van alles vernietigende zwijnen die geen natuurlijke vijand kennen.
Buitenzorg schreef:_San87_ schreef:Het is wel ideaal inspelen op de huidige moraal in de samenlevingHoe overdreven het ook is, dit kon nog wel eens een briljante zet worden...
Mhow, misschien voor de-niet-verder-dan-hun-neus-lang-is kijkende stemmer, maar zeker niet voor mensen die zich verdiepen in deze partij.
Vraag me af of mensen bewust zijn van het feit dat de 2 kopstukken van deze partij zevendedagsadventisten zijn? En dat je heel simpel gezegd als dierenliefhebbende homo of lesbi als uitschot wordt bestempeld?