Anthea schreef:Jammer zeg, zo net ernaast.
haha dies goed!!!
ik vind idd ook wel jammer! arm beest! dat hij zelf maar eens pijn lijd... totaal geen medelijden mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Ondanks dat ik tegen stierenvechten ben. Vind ik het wel schokkend wat voor berichten hier geplaatst worden...
Hij heeft waarschijnlijk een vrouw, misschien zelfs al kinderen..... Verdienen die het dan?Dat hun vader, haar man dood gaat?
De mensen die hem hier alles toewensen zijn minstens zo erg als de stierenvechter zelf
pharagirlke schreef:En die dochter/zoon, echtgenote? Verdient die het ook?
Je kiest voor een man omwille van zijn karakter, van een klik, niet omdat ie stierenvecht of omdat ie advocaat is...Er is hier geen greintje empathie, ja met de stier...
Maar met de moeder die alleen achter kan blijven met 2 (of meer) kinderen...
Je hoort mensen simpelweg niet dood/gewond te wensen... Dan ben je zelf als mens nog niet veel waard.
pharagirlke schreef:Dus omdat zij het doen mag jij het ook?
Ik zeg toch ook dat je dan net zo erg bent als de stierenvechter zelf... Dan geef je me dus eigenlijk gewoon gelijk.En da's fijn. Zolang je dat maar zelf in ziet is het goed voor mij.
pharagirlke schreef:aerdenhout1 schreef:Hij hoeft van mij ook niet dood hoor, maar een beetje heel erg veel pijn mag toch zeker wel????of de rest van zijn leven een beetje kreupel of rolstoel?????
besef jij eigenlijk wel wat je zegt?