Marjoow schreef:Ik denk dat als er een oorlog komt, dit zal zijn tussen de moslimwereld en de westerse wereld.
Waarom? Omdat moslims steeds meer willen, op een gegeven moment zal de westerse samenleving dat niet meer pikken en stoppen. Ik denk dat er daar een grote dreiging zit.
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, het woord moslim is tegenwoordig genoeg om mensen angst in te boezemen .
Er zijn veel moslims inderdaad maar onder hun bevinden zich ook een groot deel Amerikanen, Russen enz.
Niet alle moslims zijn zoals ze zijn in bv Afganistan.
Als er al oorlog zou komen is dat door het verkeerde beeld wat internet en nieuwsuitzendingen ons geven.
Veel eerder zou er opstand en oorlog komen door bv voedsel of water gebrek, de rijke landen die steeds rijker worden en de arme landen die steeds meer onderdrukt worden en het niet meer pikken.
Oorlog is er altijd geweest en zal er zolang de welvaart zo oneerlijk verdeeld is (30 procent heeft alles ,de rest heeft niets) altijd zijn.
Noord Korea is een muis op de landkaart daar hoef je echt niet voor te vrezen, laten we hopen dat landen zoals de grote G8 eens tot bezinning komen en zorgen dat ieder mens,ieder levend wezen, krijgt waar zij recht op hebben, voedsel, onderdak, schoon water en recht op medische verzorging.