3de wereld oorlog??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ook bang voor een 3de wereld oorlog?

Ik maak me niet druk, ver van me bed
51 (26%)
Ja..
43 (22%)
Nee..
69 (36%)
Ik heb nog geen mening...
27 (14%)

Totaal aantal stemmen: 190

Marjo

Re: 3de wereld oorlog??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:59

Ik denk dat als er een oorlog komt, dit zal zijn tussen de moslimwereld en de westerse wereld.

Waarom? Omdat moslims steeds meer willen, op een gegeven moment zal de westerse samenleving dat niet meer pikken en stoppen. Ik denk dat er daar een grote dreiging zit.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:21

Marjoow schreef:
Ik denk dat als er een oorlog komt, dit zal zijn tussen de moslimwereld en de westerse wereld.

Waarom? Omdat moslims steeds meer willen, op een gegeven moment zal de westerse samenleving dat niet meer pikken en stoppen. Ik denk dat er daar een grote dreiging zit.

Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, het woord moslim is tegenwoordig genoeg om mensen angst in te boezemen .
Er zijn veel moslims inderdaad maar onder hun bevinden zich ook een groot deel Amerikanen, Russen enz.
Niet alle moslims zijn zoals ze zijn in bv Afganistan.
Als er al oorlog zou komen is dat door het verkeerde beeld wat internet en nieuwsuitzendingen ons geven.

Veel eerder zou er opstand en oorlog komen door bv voedsel of water gebrek, de rijke landen die steeds rijker worden en de arme landen die steeds meer onderdrukt worden en het niet meer pikken.
Oorlog is er altijd geweest en zal er zolang de welvaart zo oneerlijk verdeeld is (30 procent heeft alles ,de rest heeft niets) altijd zijn.

Noord Korea is een muis op de landkaart daar hoef je echt niet voor te vrezen, laten we hopen dat landen zoals de grote G8 eens tot bezinning komen en zorgen dat ieder mens,ieder levend wezen, krijgt waar zij recht op hebben, voedsel, onderdak, schoon water en recht op medische verzorging.

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 21:54

even wat anders... Me vriend zat te vertellen wat die tranfers van die voetballers zijn. Voor die miljoenen kan je hele landen van de hongersdood redden. Vind het schandalig dat ze geen maximum geven aan de verdiensten in de sportwereld....

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:05

Heb ik persoonlijk niet zon moeite mee (maar ben dan ook buurvrouw van rafael van de vaart geweest, grinnik)
Meschien iets minder geld uitgeven aan wapens en dat besteden aan het volk.
Is toch te gek dat er miljarden aan wapens uitgegeven wordt terwijl er zoals hier bv in Nederland mensen afhankelijk zijn van de voedselbank.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:55

kladruber schreef:
even wat anders... Me vriend zat te vertellen wat die tranfers van die voetballers zijn. Voor die miljoenen kan je hele landen van de hongersdood redden. Vind het schandalig dat ze geen maximum geven aan de verdiensten in de sportwereld....

vraag dan niet wat dat mannetje van essent verdient ;)

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 15:02

maar is toch eigelijk belachelijk, dat er meer geld uitgegeven word aan sponsering dan aan de hongersnood...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:38

Sja wat wij per dag eten is al meer dan wat ons lichaam nodig heeft, als we 60% eten en de rest aan mensen geven die het écht nodig hebben, is het al een stuk beter verdeeld. Maar dat doet niemand ;)