ik ben nog maar bij 2 minuten en wat een kerel,, ik snap niet dat de rest van de leerlingen er niks aan doen..of er iemand bij halen mjaze zullenwel bang zijn,
Aranel
Geplaatst: 20-05-09 15:45
Dit was vrijdagavond toch op het late nieuws? Dan heb ik het idd gezien, wat een eikel zeg
joplin_1
Geplaatst: 20-05-09 16:06
Als moeder van een autistisch en tergelijke tijd verstandelijk gehandicapt kind moet ik er niet aan denken dat dit bij mijn zoon zou gebeuren. Ik kan je wel zeggen dat als het mijn kind zou overkomen ik het leven van zo'n persoon behoorlijk vervelend ga maken en daar zou ik behoorlijk ver in gaan. Het is buitengewoon schandalig hoe de school hiermee is omgegaan. Leraren moeten zo wie zo met hun tengels van leerlingen afblijven gehandicapt of niet. Je maag draait toch gewoon om als je zoiets ziet. Fysiek geweld is zo wie zo een zwakte bod en als je hier niet mee om kan gaan ben je niet geschikt om met dit soort kinderen om te gaan.
als die eikel niet met zulke kinderen om kan gaan moet ie daar niet gaan werken..
kan hier zo pissig om worden. die kinderen weten niet wat ze fout doen en dan nog al weten ze dat wel dan ga je daar nog niet zo mee om
als het zo is dat ze elkaar met mortel aan het bekogelen waren laat dan maar gaan ze stoppen vanzelf wel weer
"gewone" kinderen gooien ook met zand in de zandbak naar elkaar. gaat het een keer fout dan is het huilen en klaar weten ze dat ze dat niet moeten doen.
maar ja die man zal wel bar weinig snappen van opvoeding hopelijk krijgt hij geen kans meer om met kinderen te werken
Snoevie
Geplaatst: 21-05-09 19:21
wat erg,dit soort dingen..... of het nu een mentaal gehandicapt iemand is of een 'gewoon' iemand,het blijft vreselijk.
er zeggen hier mensen dat hij maar op een gewone school moet gaan werken,en dat het erger is dat deze man op een speciale school werkt/werkte. alsof het minder erg was als het op regulier onderwijs was gebeurd!
ja het lijkt me ook heel erg moeilijk om voor de klas te staan en het zal soms ook het bloed onder je nagels vandaan trekken,maar toch.......dit valt niet goed te praten,speciale school of niet.
Moelie
Geplaatst: 22-05-09 15:53
Wat een hufter dat die zoiets doet!!! Ik vind het echt niet normaal. Verwachten ze hem op school voor een goed gesprek met de directie?? Dat gesprek is niet meer nodig neem ik aan.. Alleen maar om hem te vertellen dat ie ontslagen word (mag ik toch hopen). Hopelijk komt ie ook in de gevangenis.. en laten ze bij hem maar eens PRECIES HETZELFDE doen!