Veel te zwaar zijn is ook ongezond! Roken en drinken is ook ongezond maar toch doen veel mensen het.
Het is dat ik niet lekker in mijn vel zit en er meerdere klachten op dit moment onderzocht worden anders had ik het nu meteen geprobeerd.
MISTRAL94
Geplaatst: 18-05-09 09:42
Op de praktijk waar ik nu werk adviseren ze Alli boven de Reductil ivm bijwerkingen.
Overigens blijkt het zo te zijn dat mensen die dikker zijn (dus niet extreme overgewicht) vaak een stuk gezonder zijn dan hele slanke/dunne mensen. Omdat mensen met overgewicht vaak meer op voeding letten dan de dunne variant die alles eet wat los en vast zit.
Ik ben ook benieuwd naar ervaringen, ik ben een emotionele eter en aangezien de afgelopen jaren behoorlijk kl*te geweest zijn is dat ook te zien. Misschien dat zoiets een steuntje in de rug is om terug te gaan naar normaal.
lesilla
Geplaatst: 18-05-09 10:32
Hangt inderdaad af van waar het vet zich situeert en het eetgedrag van de persoon over dat ongezond is.
Ik was behalve ontstoken lever zelfs op 118 gezonder volgens de resultaten want al mijn vet was oppervlakig en dus weinig belasting voor de organen.