Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charica schreef:(Lees: ik heb trouwens niet haar boek gelezen, en ik ken het verhaal van hun ook niet)
Maar ik vraag mij dan af,als ik dit zo lees, in het algemeen, hoe moeten we die loverboys dan aanpakken?
Als ze op het schoolplein staan, dan vindt ik dat toch iets voor school. Jonge meisjes van 12 tot en met 18, soms ouder, zijn zo naief als een koe. Het enige wat een ouder kan doen, is het meisje leren om zulke jongens te herkennen, en proberen om er zo ver mogelijk weg van blijven. Maar wat doe je verder? Als maatschappij?
sorrell schreef:Ik moet bekennen, ik ken het boek niet, en het verhaal niet.. Ik heb alleen maar gelzen wat in dit topic staat.. En snap iets niet, misschien kunnen jullie het me uitleggen..
Moeder zegt zelf dat ze van dag 1 in de gaten had dat het niet goed ging, en dat ze veel thuis zat.. Hoe kan ze dan de school de schuld geven van het verzuim?? Moeder wist dat ze thuis zat...Of ben ik nu blond en begrijp ik het niet goed??
Het citaat is van de moeder zelf...
AngelofLove schreef:Een aanrader voor iedereen die niet weet waar de moeder van Maria was. Lees het boek die door de moeder van Maria geschreven is. Het heet 'Ik stond laatst voor een poppenkast'. Hierin wordt het verhaal zoals Lucie het meegemaakt heeft verteld en dan zal je zien dat ze heel veel heeft gedaan om haar dochter te redden.