Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger schreef:Lyonesse schreef:Als er alleen vrouwen komen is het ook een homoontmoetingsplekGemengde paren, tja dan is het een seksontmoetingsplek
Beter lezen: Er komen vrij veel m/v stellen. Oftewel heterostellen. Dus de naam Homo ontmoetings plaats gaat gewoon niet op.
Citaat:,,Als mannen elkaar op de ene plek niet kunnen ontmoeten, doen ze dat elders. Homo-ontmoetingsplekken zijn een onderdeel van onze maatschappij. Ze allemaal opheffen kan niet, of mensen het nu leuk vinden of niet’’, aldus het kenniscentrum homo- en lesbisch emancipatiebeleid.
Volgens de organisatie blijkt uit onderzoek dat [b]zo’n veertig procent van alle mannen op een zeker moment in hun leven graag homoseksueel contacten heeft.[/b]Na de sluiting door Rijkswaterstaat werd nog wel eens een cruiser gesignaleerd, maar sinds de afrit naar de Bosberg echt dicht is, zijn het voornamelijk wandelaars die nog in het bos worden gesignaleerd.
Anthonie Mathijsen, voorzitter van Stichting Platform Keelbos, snapt wel dat er met weemoed wordt teruggedacht aan de Bosberg. De organisatie die opkomt voor hopgebruikers legt zich dan ook nog steeds niet neer bij het besluit van Rijkswaterstaat.
,,Het is een heksenjacht tegen homo’s. Voor hops zijn geen rechtswegen.
Citaat:Waar ik als bezoeker wel last van heb, zijn de treinen die bijna om de kwatier voorbij razen, daar heeft men last, daar door kunnen de kinderen niet slapen .
Het lijk wel of de bewoners er zelf last hebben,dat ze niet aan hun trekken komen (behoevten). Men zit zelfs met verrekijkers de gang van zaken tebegluren,wat dat betreft voel ik mij aangetast in mijn prive aangelegenheden.
brigitta1987 schreef:Ik vind dat homo's en hetero's te allen tijde gelijk moeten worden behandeld. Dat betekend in dit geval dus geen sex langs de snelweg of in het bos
Bij ons was er vroeger ook zo'n bos, brak er een keer brand uit kwamen er allemaal naakte mannen uit rennenBrandweer vond het wel grappig geloof ik
LittleAnn schreef:MIJN GOD….ben ik nou de enige ‘niet-tolerante’ persoon die hier zwaar geschockeerd door is? Wat mankeert die kerels???? Gat-ver-damme….ben ook wel eens per ongeluk bij Best op de heide terecht gekomen met mijn verzorgpony….mijn god al die blote kerels die elkaar overdag gewoon in het openbaar aan het aftrekken en zuigen zijn en weet ik wat nog meer, waar gaat het toch naar toe met deze wereld??
manonxxlove schreef:Ik weet niet echt. Aan de ene kant denk ik van: Laat ze lekker hun gang gaan, zolang ze niet voor overlast zorgen, en niemand er last van heeft. Ik rijd zelf ook ongeveer 2 a 3x per week langs een homo ontmoetingsplek (bij Ruinen) maar ik stoor me er niet aan.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van: hetero's mogen in het openbaar ook geen sex hebben, waarom mogen hun dan wel een ontmoetingsplek hebben?
Babico3 schreef:Ik snap echt niet dat dit nog wordt toegelaten. Hetero's mogen het ook niet, waarom homo's dan wel? Omdat ze anders zo zielig zijn, omdat ze nergens terecht kunnen? Nou, sorry hoor... Kan er vooral niet tegen, dat er dan ook van die mannen tussen zitten die gewoon een vrouw en kinderen thuis hebben.Als je dan het lef hebt om op die plekken gewoon in het openbaar te.. je-weet-wellen, met mensen overal om je heen, heb dan ook het lef om aan je vrouw en kinderen te vertellen dat je je toch maar bedacht *hum-hum* hebt. En als het niet verboden kan worden, ruim dan in ieder geval je troep op. Gatver de gatver de gatver.