Elisabeth heeft idd wel vaker verteld dat ze haar zoon niet goed genoeg vind. Iets waar ik het stellig mee eens ben

Lijkt mij dat Bea de kroon overdraagt aan WA als zijn kinderen ouder zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrlinde schreef:ik vind koningin veel zachter klinken dan koning
het boeit me verder niet waarneer ze aftreed , vind het alleen wel raar als koninginnedag dan ineens anders moet gaan heten
lucifertje schreef:marrlinde schreef:ik vind koningin veel zachter klinken dan koning
het boeit me verder niet waarneer ze aftreed , vind het alleen wel raar als koninginnedag dan ineens anders moet gaan heten
Nee hoor. Met koninginnedag wordt de verjaardag van Juliana gevierd. Niet eens de Bea. Dus het blijft gewoon koninginnedag.
femke27 schreef:En die hele onvrede hier, daar doet het koningshuis niets aan hoor! Die gaan rustig in een financiele crisis 3 keer in 6 weken tijd op vakantie! Hoe durf je! Iedereen moet de broekriem aantrekken, en zij gaan decadent lopen doen. Ik kots daar dus echt van, want juist van hun mogen we solidariteit verwachten!
Cassidy schreef:femke27 schreef:En die hele onvrede hier, daar doet het koningshuis niets aan hoor! Die gaan rustig in een financiele crisis 3 keer in 6 weken tijd op vakantie! Hoe durf je! Iedereen moet de broekriem aantrekken, en zij gaan decadent lopen doen. Ik kots daar dus echt van, want juist van hun mogen we solidariteit verwachten!
Eh...omdat een gedeelte van Nederland het moeilijk heeft, moeten zij ook hun leven aanpassen? Wat zou je zeggen van alle directeuren die nog een lekkere bonus krijgen terwijl ze de helft van hun personeel hebben ontslagen?
Het koningshuis hoeft in mijn ogen echt de broekriem niet aan te trekken, die hebben er hard genoeg voor gewerkt. Wat ik van menig ander politicus, of directeur van een grotere onderneming toch niet altijd kan zeggen.
En wat Wilders betreft: de resultaten van peilingen zijn niet altijd even representatief. Op het moment dat er echt gekozen wordt, wordt er vaak toch net even een andere keuze gemaakt. Bij een peiling roepen wat je zou stemmen is toch net even anders dan echt in dat stemhokje staan.
femke27 schreef:En die hele onvrede hier, daar doet het koningshuis niets aan hoor! Die gaan rustig in een financiele crisis 3 keer in 6 weken tijd op vakantie! Hoe durf je! Iedereen moet de broekriem aantrekken, en zij gaan decadent lopen doen. Ik kots daar dus echt van, want juist van hun mogen we solidariteit verwachten!
femke27 schreef:Niet met je eens. Die koters van maxima en alexander hebben een gouden toekomst in het vooruitzicht. En zullen daar nooit hard voor moeten werken. En waarom? Dat juiste nestje. En dat terwijl zelfs de rijkere mensen in dit land de crisis al beginnen te voelen. Hun kinderen merken dat logischerwijs ook meteen.
femke27 schreef:Om even in te haken op je voorbeeld over Bush JR. Ook ik vond die man staatsgevaarlijk. Als mensen mogen stemmen stemmen ze aan de hand van de vrede en onvrede die er op zo'n moment heerst. Daarom werd Bush president toenertijd, en daarom ook heeft die andere republikein (ben z'n naam kwijt, kloon van Bush) deze keer in Amerika ook vooral niet gewonnen.
Maar dat hebben we toch ook hier? Er is momenteel veel onvrede, en wie heeft volgens peilingen de grootste partijd? Juist ja, Wilders.
En die hele onvrede hier, daar doet het koningshuis niets aan hoor! Die gaan rustig in een financiele crisis 3 keer in 6 weken tijd op vakantie! Hoe durf je! Iedereen moet de broekriem aantrekken, en zij gaan decadent lopen doen. Ik kots daar dus echt van, want juist van hun mogen we solidariteit verwachten!
femke27 schreef:Niet met je eens. Die koters van maxima en alexander hebben een gouden toekomst in het vooruitzicht. En zullen daar nooit hard voor moeten werken. En waarom? Dat juiste nestje. En dat terwijl zelfs de rijkere mensen in dit land de crisis al beginnen te voelen. Hun kinderen merken dat logischerwijs ook meteen.
Natuurlijk vind ik die bonussen over de top. Mag van mij ook afgeschaft worden, zeker als je zelf je ontslag hebt ingediend. Is van de zotte dat dat kan en mag in deze tijden, maar dat geldt ook voor het koningshuis.
juval schreef:femke27 schreef:Niet met je eens. Die koters van maxima en alexander hebben een gouden toekomst in het vooruitzicht. En zullen daar nooit hard voor moeten werken. En waarom? Dat juiste nestje. En dat terwijl zelfs de rijkere mensen in dit land de crisis al beginnen te voelen. Hun kinderen merken dat logischerwijs ook meteen.
Natuurlijk vind ik die bonussen over de top. Mag van mij ook afgeschaft worden, zeker als je zelf je ontslag hebt ingediend. Is van de zotte dat dat kan en mag in deze tijden, maar dat geldt ook voor het koningshuis.
en toch... zou ik niet met die kindjes willen ruilen hoor... het lijkt me in zo'n gouden kooitje ook niet echt leuk.