Wildgirl schreef:Hoe komen mensen er toch steeds bij dat GW het complete sociale zorgstelsel van NL wil laten verdwijnen?
Dat is on-mo-ge-lijk mensen.
Hij wil echter wel kritischer gaan kijken naar premie's,uitkeringen,arbodiensten etc.
En zeg nou zelf, een moeder van 5 kinderen in de bijlmer die leeft van mijn belastinggeld terwijl ze ook kan werken gaat toch ook te ver? (even heel zwart wit he)
Als je zijn website goed doorleest en een beetje up to date bent met de kranten en het nieuws dan weet je dus ook wat hij wil en waarom.
Wil je misschien even goed lezen?
W_W schreef:Heb zijn partijprogramma gelezen...
Karl verwoord het erg goed.
Het Amerikaanse model, ja dat moeten we hebben
Als de crisis doorzet, wonen straks alle mensen zonder baan en hypotheek in een tentje.
Als je verder hebt gelezen, lees je ook dat ik niet alleen Wilders afval maar ook de politiek in het algemeen. Ook heb ik al gezegd hoe ik denk over hogere straffen en dwingen tot werk.
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat er zo op een man gestemd word die naar een staat model wil wat niet werkt.
Ik heb in mijn openingspost heel duidelijk geen partij programma betrokken omdat ik me afvroeg of de Wilders stemmer hier wel van op de hoogte was. Heb gezegd dat ik in mijn omgeving weinig (geen) mensen ken die zijn partij programma precies weten.
ff lezen voor je post