Wat fijn is van mijn tandarts is dat hij precies verteld wat hij allemaal doet en daarbij samen met zn assistente de grapjas uithangt maar mij daar evengoed bij betrekt. Leuk hoor, probeer dan maar eens te lachen! Enige minpuntje is dat mijn kaak op slot is geschoten, dus mn mond kon niet meer dicht. Gebeurt wel vaker bij een tandartsbezoek. Dus daar heb ik even hulp bij gekregen tot grote verbazing van de assistente, die had dat nog nooit gezien. Dus mijn gebit kan weer een jaartje vooruit! Helaas begint mn haar bij de puntjes weer erg te gaan klitten dus ik vrees dat ik binnenkort naar de kapper toe moet...
Had liever nog een keer naar de tandarts gegaan!Overgens kan een ontsteking in je mond zeer gevaarlijk zijn! De kans bestaat dat dit naar je hart overslaat en je hartkleppen aantast.
Vroeger nam ik een paar Oxazepammetjes in om iets te kalmeren en het hyperventileren achterwege te laten. Dan was ik nog hardstikke zenuwachtig zodra ik op de stoel lag, en had regelmatig een kotsbakje nodig.
Behalve mooi is hij heel erg rustig en duidelijk. 

Jezus wat deed dat zeer zeg
. Dan ben ik bang dat ik wel een fobie ga ontwikkelen.
Kga meestal hyperventileren enzo