Tatoeages voor huisdieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

Re: Tatoeages voor huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:17

Ik moet wel zeggen dat de tattoo bij die kat wel mooi gelukt is ;)

Maar nee niet bij dieren dat is zielig!! Trouwens wat heeft zo n beest er aan? sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken of doen!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:22

Sneu, erg sneu.

Maar dat vind ik ook van de tattoeages in oren van honden en brandmerken op paarden....maar daar hoor je dan weer niemand over.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:25

Die tattoo staat die kat best goed! Wel sneu, ik vraag me af of ze dit onder algehele narcose doen.

Erg triest dat dit gebeurd, maar ik heb het idee dat deze dieren toch wel een goed leven hebben ondanks deze vreemde rage. De dieren bescherming kan beter tijd in echte probleem gevallen steken, een uitspraak doen prima, maar actie voeren?

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:28

Nog een aanvulling:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:35

Hoeveel uur moet dat beest wel niet onder narcose hebben gelegen als ze met die van mij (alleen lijnwerk) al ruim 45 min bezig waren... -O-

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 00:03

Hmz, hoever willen we nog gaan als mens, dat we nu ook al tatoeages bij dieren laten zetten ? Dieren worden tegenwoordig gewoon als mens beschouwd, TE ERG !

Arme beesten. Zij kunnen niet eens zelf kiezen, dit gaat toch tegen al het dierlijke in ?

Las in de krant van 8 april dat er ook al make-up is voor dieren nu ! KOM OP MENSEN, KWEEK AUB EEN KIND OF KOOP EEN OPMAAKPOP !

Zal het mijn dieren nevernooit niet aandoen.....

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:55

gewoon te zwak voor woorden toch,

volgens mij mag het brandmerken niet eens meer is toch allemaal vervangen voor een chip? (weet niet zeker hoor) en vraag me af of die foto's met die varkens geen fotoshop is.

Actie voeren zou kunnen helpen maar denk dat toch zinloos zal zijn, en zullen de mensen die dit echt willen bij hun (huis)dier het toch wel doen of het nu wel legaal is of niet.