Zwerte schreef:FrankavdT schreef:Misschien heel raar, maar ik had het idee dat ze die olifant wel wat langer hadden mogen laten uitrusten en laten bijkomen, voordat ze haar in lieten slapen.
Het lijkt me dat dat beest een flinke klap heeft gehad, lijkt me niet dat ze dan binnen een uur weer helemaal de oude is.
Nu heb ik ook weer geen verstand van olifanten, maar toch...
Geloof me, ze hadden haar echt niet laten inslapen als er nog hoop is. Uiteraard gaan ze niet alle details van haar toestand in de media brengen, dat doet er namelijk ook niet toe. Ik ken de betreffende DA ook wel en die vecht echt wel zo lang mogelijk. Hier zal echt geen hoop meer geweest zijn... Als ze bijv in shock was en achteruit ging, dan is er gewoon geen redden meer aan.
Vreselijk dit, toen ik het gister hoorde vreesde ik al dat ze niet meer gered kon worden.
R.I.P. lieve meid
Ik neem ook echt wel aan dat ze er alles aan zullen doen. Ik dacht eigenlijk meer van als ze dat beestje gewoon eens een dag met rust laten, dat ze rustig bij kan komen. Het is natuurlijk ook niet niks wat ze is overkomen. Ik vond het in ieder geval ook erg jammer dat ze niet meer gered kon worden.