Pedofielensite voor of tegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pedofielensite voor of tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:37

Zou zo'n site dat veranderen dan?

Daar ben ik niet zeker van :n

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:45

Yamcha schreef:
Zou zo'n site dat veranderen dan?

Daar ben ik niet zeker van :n

Ik ook niet.
Maar nu vind ik dat de slachtoffers er veel slechter af komen dan de daders én dat de daders te makkelijk nog meer slachtoffers kunnen maken.
- eigen rechter spelen is dan nog aannemelijker

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:46

denk dat er heel veel misverstanden door gaan komen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:06

superwoman schreef:
Ik ook niet.
Maar nu vind ik dat de slachtoffers er veel slechter af komen dan de daders én dat de daders te makkelijk nog meer slachtoffers kunnen maken.

Daar zeg je idd een waarheid, de daders komen dr velen malen beter van af dat de slachtoffers, die voor hun leven lang getekend zijn :j

superwoman schreef:
Daarom ben ik ervoor om namen te noemen van ernstige gevallen. (bewezen gevallen met meerdere slachtoffers)

Uiteraard, bewezen gevallen en een enkel vergrijp mag wat mij betrefd ook gemeld worden omdat de daders met meerdere slachtoffers ook met één slachtoffer zijn begonnen.

Ik vraag mij af hoe mensen reageren die nu anti zijn, als hun eigen kind het slachoffer is.
Denk dat dit verhaal dr wel eventjes heel anders uit komt te zien dan.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:09

Chiqa, ik ken zelf ook slachtoffers maar nog vind ik het niet kunnen om zelf voor rechter te spelen en helemaal niet op de door jouw eerder genoemde manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:13

Marjo_x schreef:
Chiqa, ik ken zelf ook slachtoffers maar nog vind ik het niet kunnen om zelf voor rechter te spelen en helemaal niet op de door jouw eerder genoemde manier.

Waar staat in vredensnaam dat ik voor eigen rechtertje speel? :? Volgens mij haal je nu iemand met mij door de war ;)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:13

Ik ben wel voor :j

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:14

Chiqa schreef:
Uiteraard, bewezen gevallen en een enkel vergrijp mag wat mij betrefd ook gemeld worden omdat de daders met meerdere slachtoffers ook met één slachtoffer zijn begonnen.

Maar met 1 slachtoffer heb je toch nog kans dat iemand onschuldig is.
Bewezen voor de rechtbank is ook mensenwerk en kunnen fouten maken...

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:17

Ik ben absoluut voor zo'n site. Maar alleen als 100% zeker is dat de mensen die erop staan echt pedofielen zijn.

Volgens mij (weet het niet zeker) is die site in NL inmiddels alweer uit de lucht. Mocht hier niet, de sitebeheerders onderhielden hun site daarop vanuit de VS, maar dat mocht ook niet.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:20

Chiqa schreef:
Marjo_x schreef:

Waar staat in vredensnaam dat ik voor eigen rechtertje speel? :? Volgens mij haal je nu iemand met mij door de war ;)

Chiqa schreef:
Laat maar komen die site, ik heb dr nog een x-aantal aan te melden namelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:41

Marjo_x nu vul jij dus voor mij in dat ik zelf mensen aan zou geven op de site??

Lijkt me meer dan logisch dat dit via justitie gaat hoor, uitgesproken dat elke Truus
op een zweterig zondag avondje haar ex daar kan gaan inschrijven omdat hij haar heb laten zitten , beetje onlogisch lijkt mij :D

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:41

Mijn man en ik hebben de site bekeken, en het is huiveringwekkend te zien dat veel van die mensen in werkzaamheden met kinderen terechtkomen. Hoezo tweede kans, denk ik dan. Die mensen zoeken de gelegenheid op om rottigheid met kinderen uit te halen, en dan laat ik maar in het midden of ze dat bewust doen, of onbewust.

Hoewel ik ook bang ben voor een heksenjacht op onschuldige volwassenen, denk ik ook aan de onschuldige kinderen, die mijns inziens meer recht op bescherming horen te hebben dan recidiverende pedofielen. Iedere pedofiel die na zijn veroordeling weer terugkeert in een baan of vrijwilligerswerk met kinderen is niet van plan zijn gedrag te veranderen of heeft de ernst van zijn verslaving cq gebrek aan impulsbeheersing onvoldoende door. Voor zulke figuren is vermelding zéker zo slecht nog niet.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:54

Waarom mag zo'n website met namen eigenlijk niet, maar mag zo'n ziekelijke vereniging als bv vereniging Martijn wel een smerige website in de lucht hebben? _-:(

En hebben de tegenstanders hier toevallig zelf kinderen?

Ik ga gelukkig nog zelf mee met mijn kleuterdochter naar de speeltuintjes hier in de buurt. Maar wat als ze oud genoeg is om zelf te gaan en dat duurt niet zo heel lang meer? Want je kunt nou eenmaal niet altijd mee blijven gaan als ze een bepaalde leeftijd hebben (ook al wil je dat liever wel). Wij hebben hier in de omgeving al een paar keer rare kereltjes gehad in de afgelopen jaren, zelfs tot 2x toe konden die griezels niet van de kinderen afblijven. Gelukkig is het bij aanspreken en aanraken gebleven en hebben die kinderen meteen bij hun ouders aan de bel getrokken. Waar die creeps vandaan komen, geen idee. Zou graag willen weten of er hier pedo's wonen, maar wij als buurt hebben het idee dat ze hier niet vandaan komen. Het is hier best wel 'ons kent ons', het is een dorp, he.

En ja, reken maar dat ik mijn kind leer dat er naast vriendelijke mensen ook mensen zijn die rondlopen met minder vriendelijke gedachten, je bereid ze daar wel op voor, maar toch.... Het is zo'n gevaar ALS ze zo'n kerel tegen komen!!! Maar ik kan mijn buitenkind er niet om gaan binnen houden, dat besef heb ik ook. En dat vind ik heel, heel eng als moeder. Want ik ken de gevolgen van ongewenste intimiteiten, zal ik maar zeggen. Hier in NL worden de daders beschermd en de slachtoffers hebben levenslang. Zo is het en hierdoor krijg je steeds meer dat mensen uiteindelijk eigen rechtertje gaan spelen. Kan daar me zeker iets bij voorstellen, als het mijn eigen kind betreft. :j
Je hebt gewoon je p.ten thuis te houden en van jonge, onschuldige kinderen blijf je helemaal af!!!

Liever al die gasten op een website met naam en foto, dan 1 kind wat lastig gevallen is.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:55

Zoolgangster schreef:
Mijn man en ik hebben de site bekeken, en het is huiveringwekkend te zien dat veel van die mensen in werkzaamheden met kinderen terechtkomen. Hoezo tweede kans, denk ik dan. Die mensen zoeken de gelegenheid op om rottigheid met kinderen uit te halen, en dan laat ik maar in het midden of ze dat bewust doen, of onbewust.

Hoewel ik ook bang ben voor een heksenjacht op onschuldige volwassenen, denk ik ook aan de onschuldige kinderen, die mijns inziens meer recht op bescherming horen te hebben dan recidiverende pedofielen. Iedere pedofiel die na zijn veroordeling weer terugkeert in een baan of vrijwilligerswerk met kinderen is niet van plan zijn gedrag te veranderen of heeft de ernst van zijn verslaving cq gebrek aan impulsbeheersing onvoldoende door. Voor zulke figuren is vermelding zéker zo slecht nog niet.

Precies. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:57

Twiggy2008 schreef:
Waarom mag zo'n website met namen eigenlijk niet, maar mag zo'n ziekelijke vereniging als bv vereniging Martijn wel een smerige website in de lucht hebben? _-:(

Ze zullen wel kinderen hebben, maar óf oogkleppen op of geen flauw benul hebben wat voor schade een pedofiel aan een kind aan kan brengen, kan niet anders.

Wbt de privacy, sorrie waarom moet die gerespecteerd worden, om misselijk van et worden, slachtoffers worden toch ook met naam en toebehoren in de media gekwakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:59

Chiqa schreef:
superwoman schreef:
Ik ook niet.

Daar zeg je idd een waarheid, de daders komen dr velen malen beter van af dat de slachtoffers, die voor hun leven lang getekend zijn :j

Voor je leven getekend is bijna niemand....... al is het moeilijk om uit de slachtofferrol te komen, maar bijna iedereen kan verantwoording nemen voor zijn/haar eigen leven. Je hebt meer in de hand dan je denkt, dat weet ik wel.

superwoman schreef:
Daarom ben ik ervoor om namen te noemen van ernstige gevallen. (bewezen gevallen met meerdere slachtoffers)

Die mensen hebben imo hun straf al gehad.... om ze dan op zo'n site te zetten, met het gevaar dat mensen eigen rechter gaan spelen...... is dat wel eerlijk?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:05

Chiqa schreef:
Twiggy2008 schreef:

Ze zullen wel kinderen hebben, maar óf oogkleppen op of geen flauw benul hebben wat voor schade een pedofiel aan een kind aan kan brengen, kan niet anders.

Wbt de privacy, sorrie waarom moet die gerespecteerd worden, om misselijk van et worden, slachtoffers worden toch ook met naam en toebehoren in de media gekwakt?

Precies dus de dader mag privacy hebben en de slachtoffers niet. Krom wereldje dus.
Uiteindelijk weten ze er zo'n mooie draai aan te geven dat de dader nog het slachtoffer wordt ook te walgelijk voor woorden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:06

Wat stellen de straffen hier nog voor in nederland? Als de straffen werkelijk zo zwaar waren vallen mensen ook niet zo snel terug in hun oude patroon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:10

Da's niet helemaal waar. Mistral.

In Amerika zijn de straffen veel zwaarder, en de terugval veel groter......

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:16

Ik zag dat iemand zei dat ook pedofielen hun leven kunnen beteren.
Misschien doen sommige inderdaad verschrikkelijk hun best om met hun poten van kinderen af te blijven. Maar of je pedofiel bent of niet.. dat zit in je hersenen. Dus er is helemaal niets aan te veranderen. Een pedofiel is niet opeens weer een 'gewoon' persoon. Dat bestaat simpelweg niet.

Dus ik ben ook voor. Naam, adres, ik zou alles graag willen weten. En zélfs al worden er ramen ingegooid of iets dergelijks.. eerlijk gezegd maakt mij dat ook helemaal niets uit :o

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:20

mistery schreef:
Dus ik ben ook voor. Naam, adres, ik zou alles graag willen weten. En zélfs al worden er ramen ingegooid of iets dergelijks.. eerlijk gezegd maakt mij dat ook helemaal niets uit :o

ja joh.. daar heeft zo'n kind veel aan. Meisje komt thuis, verteld aan papa dat Meneer X bij de speeltuin stond te kijken, Vader zoekt op de pedo site en ziet meneer X daarop staan. Vader gaat als een idioot naar Meneer X op hem es flink in elkaar te rammen. Meneer X doet aangifte en vader word een poosje opgesloten.

Daar koopt zo'n kind toch ook niks voor? Ik vind pedo regestratie bij gemeente/politie en dergelijke genoeg. Van zo'n site komt alleen maar meer zooi. Als het om kinderen gaat worden mensen nu eenmaal snel emotioneel en zullen ze niet helder na denken en de politie bellen..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:23

Chiqa schreef:
Marjo_x nu vul jij dus voor mij in dat ik zelf mensen aan zou geven op de site??

Lijkt me meer dan logisch dat dit via justitie gaat hoor, uitgesproken dat elke Truus
op een zweterig zondag avondje haar ex daar kan gaan inschrijven omdat hij haar heb laten zitten , beetje onlogisch lijkt mij :D

Even niet voor het een of het ander, maar zoals Marjo het leest, zo lees ik het ook hoor ;) Dat jij nog wel even een paar pedofielen op die website zal gaan laten zetten.. Kan je het anders bedoelen, maar zo is het denk ik door mensen die het lezen wel op te vatten ;)

En ik ben voor! Als iemand ooit een kind heeft aangerand mag hij wat mij betreft met zijn snufferd op internet, had hij er maar met zijn tengels vanaf moeten blijven
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 03-03-09 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:24

Het is de keuze van zo'n vader om zoiets doms te doen.
Ik denk dat de meeste mensen met een beetje gezond verstand veel aan dit soort informatie hebben. Als je er zelf voor kiest om door het lint te gaan en er komt politie bij, sja.. eigen schuld dikke bult. Ik zeg alleen dat ik het niet erg vind voor meneer pedo dat hij niet rustig zou kunnen leven.

Een aantal jaren geleden woonde er hier ook een pedofiel in de buurt en deze man heeft nus nog wel een kindje kunnen misbruiken.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:29

Ik denk niet dat dat echt een "keuze" meer is mistery. Als je vermoed dat iemand je kind misbruikt, of zich aan hem of haar verlekkerd, denk ik dat emotie wel de overhand krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:32

Dan moet je leren je emoties te beheersen, zou voor ieder mens een goede les zijn.

je emoties hóeven de overhand niet te krijgen, je kiest er voor om dat te laten gebeuren.....