Daar ben ik niet zeker van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Ik ook niet.
Maar nu vind ik dat de slachtoffers er veel slechter af komen dan de daders én dat de daders te makkelijk nog meer slachtoffers kunnen maken.
- eigen rechter spelen is dan nog aannemelijker
superwoman schreef:Daarom ben ik ervoor om namen te noemen van ernstige gevallen. (bewezen gevallen met meerdere slachtoffers)
Chiqa schreef:Uiteraard, bewezen gevallen en een enkel vergrijp mag wat mij betrefd ook gemeld worden omdat de daders met meerdere slachtoffers ook met één slachtoffer zijn begonnen.
Chiqa schreef:Marjo_x schreef:Chiqa, ik ken zelf ook slachtoffers maar nog vind ik het niet kunnen om zelf voor rechter te spelen en helemaal niet op de door jouw eerder genoemde manier.
Waar staat in vredensnaam dat ik voor eigen rechtertje speel?Volgens mij haal je nu iemand met mij door de war
Chiqa schreef:Laat maar komen die site, ik heb dr nog een x-aantal aan te melden namelijk
Zoolgangster schreef:Mijn man en ik hebben de site bekeken, en het is huiveringwekkend te zien dat veel van die mensen in werkzaamheden met kinderen terechtkomen. Hoezo tweede kans, denk ik dan. Die mensen zoeken de gelegenheid op om rottigheid met kinderen uit te halen, en dan laat ik maar in het midden of ze dat bewust doen, of onbewust.
Hoewel ik ook bang ben voor een heksenjacht op onschuldige volwassenen, denk ik ook aan de onschuldige kinderen, die mijns inziens meer recht op bescherming horen te hebben dan recidiverende pedofielen. Iedere pedofiel die na zijn veroordeling weer terugkeert in een baan of vrijwilligerswerk met kinderen is niet van plan zijn gedrag te veranderen of heeft de ernst van zijn verslaving cq gebrek aan impulsbeheersing onvoldoende door. Voor zulke figuren is vermelding zéker zo slecht nog niet.
Twiggy2008 schreef:Waarom mag zo'n website met namen eigenlijk niet, maar mag zo'n ziekelijke vereniging als bv vereniging Martijn wel een smerige website in de lucht hebben?![]()
En hebben de tegenstanders hier toevallig zelf kinderen?
Chiqa schreef:superwoman schreef:Ik ook niet.
Maar nu vind ik dat de slachtoffers er veel slechter af komen dan de daders én dat de daders te makkelijk nog meer slachtoffers kunnen maken.
- eigen rechter spelen is dan nog aannemelijker
Daar zeg je idd een waarheid, de daders komen dr velen malen beter van af dat de slachtoffers, die voor hun leven lang getekend zijn
superwoman schreef:Daarom ben ik ervoor om namen te noemen van ernstige gevallen. (bewezen gevallen met meerdere slachtoffers)
Chiqa schreef:Twiggy2008 schreef:Waarom mag zo'n website met namen eigenlijk niet, maar mag zo'n ziekelijke vereniging als bv vereniging Martijn wel een smerige website in de lucht hebben?![]()
En hebben de tegenstanders hier toevallig zelf kinderen?
Ze zullen wel kinderen hebben, maar óf oogkleppen op of geen flauw benul hebben wat voor schade een pedofiel aan een kind aan kan brengen, kan niet anders.
Wbt de privacy, sorrie waarom moet die gerespecteerd worden, om misselijk van et worden, slachtoffers worden toch ook met naam en toebehoren in de media gekwakt?
mistery schreef:Dus ik ben ook voor. Naam, adres, ik zou alles graag willen weten. En zélfs al worden er ramen ingegooid of iets dergelijks.. eerlijk gezegd maakt mij dat ook helemaal niets uit
Chiqa schreef:Marjo_x nu vul jij dus voor mij in dat ik zelf mensen aan zou geven op de site??
Lijkt me meer dan logisch dat dit via justitie gaat hoor, uitgesproken dat elke Truus
op een zweterig zondag avondje haar ex daar kan gaan inschrijven omdat hij haar heb laten zitten , beetje onlogisch lijkt mij