Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:'t Was een Boeing 747, dus Turkse rommel/slechte kwaliteit zal het vliegtuig (mits goed onderhouden...) niet zijn geweest.
Cayenne schreef:Maar deze vliegtuigmaatschappij staat niet al te best bekend, aangezien er de afgelopen jaren al 15 vliegtuigen van ze naar beneden gekomen zijn. (De laatste in 2003.)
Nouks schreef:Cayenne schreef:Maar deze vliegtuigmaatschappij staat niet al te best bekend, aangezien er de afgelopen jaren al 15 vliegtuigen van ze naar beneden gekomen zijn. (De laatste in 2003.)
Dan nog gaat de opmerking "dan zal het dus wel slechte kwaliteit zijn als het vliegtuig zomaar in 3 stukken breekt" dus niet op, Turkish Airlines is heus niet de enige maatschappij die met 737's vliegt.
Cayenne schreef:Op die opmerking doelde ik ook niet. Ik wil alleen maar zeggen dat het feit dat het een 737 is, niet automatisch zegt dat het een stuk veiliger is
Nouks schreef:Cayenne schreef:Maar deze vliegtuigmaatschappij staat niet al te best bekend, aangezien er de afgelopen jaren al 15 vliegtuigen van ze naar beneden gekomen zijn. (De laatste in 2003.)
Dan nog gaat de opmerking "dan zal het dus wel slechte kwaliteit zijn als het vliegtuig zomaar in 3 stukken breekt" dus niet op, Turkish Airlines is heus niet de enige maatschappij die met 737's vliegt.
Tallie_Ho schreef:Het was maar een vraag hoorJeetje, sinds wanneer zijn we allemaal vliegtuigexperts in dit topic??
Je doet het nou voorkomen alsof je de allesweter bent en ik niet eens een vrij normale vraag mag stellen als LEEK zijnde