Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Mistral, welke gouden bergen bedoel je en welke problemen moeten daadwerkelijk opgelost worden?
Het is altijd hetzelfde slag dat klaagt, dat valt mij dan weer op.
Lovely schreef:Mistral, welke gouden bergen bedoel je en welke problemen moeten daadwerkelijk opgelost worden?
Het is altijd hetzelfde slag dat klaagt, dat valt mij dan weer op.
MISTRAL94 schreef:Ik heb het niet over ministers die teveel verdienen ik heb het over de topmannen van de banken, de energiemaatschappijen die teveel verdienen. Ik vraag er niet om dat zij die salarissen krijgen om vervolgens bedrijven in de moeilijkheden te laten komen. Dus aan wie ligt dat dan? Vertel eens aangezien jullie het schijnbaar beter weten dan dan domme (?) klootjesvolk? Misschien kan ik het dan beter begrijpen waarom dingen zo gaan hier in nederland. Brand los zou ik zeggen...
MISTRAL94 schreef:Daar zeg je het al niet iedereen heeft talent. Kijk mensen die niet willen kiezen er zelf voor. Maar er zijn ook veel mensen die de mogelijkheid niet hebben om hogerop te komen, dan wel geestelijk dan wel financieel. Om hogerop te komen moet je investeren en dat is niet altijd mogelijk, dat merk ik momenteel zelf ook namelijk.
MISTRAL94 schreef:Financieel ja! Ik val buiten regelingen om qua studiefinanciering. Dus een opleiding van 3000 euro die aansluit op mijn werk met kans op een beter salaris is dus niet haalbaar. Maar als jij me kan vertellen waar ik mijn handje op kan houden graag, dan zal ik dat zeker proberen. Dus hoezo niet willen? Ik wil heel graag maar financieel gezien word ik nu tegen gehouden.
Maar nogmaals oplossingen zijn meer dan welkom....