Dat ventje ziet er bijzonder overdonderd en ongelukkig uit. Hij mag dan 'al' 13 zijn, maar zo ziet hij er niet uit. Het meisje daarentegen lijkt juist ouder dan 15, maar blijkbaar is ze helaas niet verstandiger dan de gemiddelde 15-jarige. Bij die foto waar ze samen met de baby op staan was mijn eerste gevoel afschuw, ik vind het er gewoon vies uitzien. 
Charica schreef:Very very sad... Ik ben van mening dat de baby een slechte opvoeding krijgt, mits hij wordt afgestaan.
Deze kinderen kunnen geen kinderen opvoeden. Hopelijk heeft ie een 40 urige baan, want kinderen kosten centjes...
Ik hoop dat de baby wordt afgestaan, aan mensen met een stabiele ondergrond. Werk, woning, goede relatie.
Dan is er nog hoop dat dit kind genoeg opvoeding en levenservaring krijgt, die het verdient.
Je bedoelt natuurlijk tenzij.
Hoe kun je nou zeggen dat die jongen aan het werk moet?!
Als je 13 bent hoor je op school, punt. Hopelijk nemen de ouders van deze jonge ouders hun verantwoordelijkheid. Levenservaring zal dit kind voldoende krijgen, maar of het van het juiste soort is lijkt me sterk de vraag.